Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door PBGV54
#680126
Hallo mensen
In de allereerste plaats wens ik U allen sfeervolle dagen en een sprankelend 2007 toe!!! : ;) ;) ;) :D :D
Mijn hondje (petit basset griffon vendeén) Chablis is zoals ik eind aug meedelelde geopereerd aan een kwaadaardige tumor en  gelukkig weer grotendeels opgeknapt  De baas is ook weer bijgekomen van de schrik
Inmiddels is hij ruim 10 jaar maar nog altijd even vrolijk, speels en aanhankelijk.

Mijn vraag luidt: waar hier in Zoetermeer kan ik AnimalPlus shampoo voor de gevoelige huid  kopen zonder dat ik naar Brabant of Limburg hoef te reizen.
Ben nl aangewezen op het openbaar vervoer.
Heb het  op korte termijn DRINGEND nodig dus ben er naarstig naar op zoek.
Zou het bijzonder op prijs stellen als iemand mij een adres kan geven hier in de buurt of omgeving.
Bij voorbaat dank!!
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#680228
Volgens mij heeft Domenica dit in haar trimsalon, zij woont in Hoofddorp.
Je zou haar even een pb (persoonlijk bericht) kunnen sturen, zij zit hier onder de naam Lupa.
Door robijn
#680385
Ik heb ooit een tip gekregen van een dierenarts om mijn hond met driehoek zeep te wassen. Hij had een droge huid en veel jeuk.Ik gebruik nu vloeibare zeep. Goed voor de huid het is tegen schilfertjes en goed voor de vacht.Daarnaast gooi ik een scheutje schapenvet door zijn voer.
Door PBGV54
#681811
Hallo,wil hierbij Sanyo, Diamant, Bernie en Lupo hartelijk dankzeggen voor hun reacties en tips.
Ben inmiddels gelukkig geslaagd in Voorburg en heb mijn hond  meteen in bad gestopt. Hij ruikt weer heerlijk!!
Probleem weer opgelost.
groetjes

PBGVtje
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door