Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Gebruikersavatar
Door Dian
#681188
Rakker eet eigenlijk altijd Prins of Energique afgewisseld met 3 maaltijden kipkarbo's o.i.d. Nu heeft hij sinds zaterdagavond Duck gehad en zondag moest meneer kotsen. Stukjes die leken op hoe Duck er uit ziet als je het prakt. Het gewone rundvlees waar hij een paar stukjes van ophad tussendoor zaten er niet in. Gisteravond een kipkarbo en een vrolijke speelse hond. Vanochtend weer Duck en toen we uit de kerk kwamen een heel zielig hondje, niet blij, niet springen alleen trillen en rillen. Is dit toevallig dat het begint nu hij Duck krijgt? Hij zou natuurlijk iets anders onder de leden kunnen hebben. Heeft in de tijd dat we naar de kerk waren heel veel gedronken (doet hij sinds hij KVV krijgt eigenlijk niet meer) en moest ook heel veel plassen tussen de middag. Hij heeft heerlijk tegen me aan op de bank gelegen, maar nu ik er weg ben ligt er een zielig stukje hond. Vanavond krijgt hij in elk geval geen Duck. Er lag nog gehakt in de vriezer bij m'n vader. Dan dat maar proberen :-\
Laatst gewijzigd door Dian op ma 25 dec 2006, 13:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
#681193
Er kan natuurlijk altijd iets in het eten zitten waar Rakker niet tegen kan en waarvan hij ziek wordt. Maar het is zeker ook mogelijk dat hij 'gewoon' iets onder de leden heeft. Houd hem maar goed in de gaten en als hij zich echt ziekjes voelt, neem dan de koorts ook even op. Als ie koorts heeft, dan is er zeker meer aan de hand (dan is het niet van het voer).
Gebruikersavatar
Door Dian
#681206
Ik heb z'n temperatuur opgenomen, 37,7. Das dus geen koorts. Krijg wel meer het gevoel dat het toch aan het voer ligt :o
Door Lizzy
#681233
[quote="Dian"]
Ik heb z'n temperatuur opgenomen, 37,7. Das dus geen koorts. Krijg wel meer het gevoel dat het toch aan het voer ligt :o
[/quote]

Dat kan hoor, dat er net iets in zit waar hij niet goed op reageert. Het is ook zo moeilijk uit proberen he... Want dan zou je hem bewust volgende week nog een keer dit voer moeten geven, om te kijken wat de reactie is. Met het risico dat hij er weer ziek van wordt... En dat is ook zo zielig.
Gebruikersavatar
Door Dian
#681314
Hij is weer opgeknapt ;D ;D Gelukkig, ik vind het maar niets als Rakker ziek is. Vanavond heeft hij met plezier een bakje rundergehakt naar binnengewerkt. Ook kwam hij uit zich zelf weer met z'n bal aanzetten. Vanmiddag was het net een oude vent. Hij zat in de stoel te knikkebollen 8) En zijn staart naar beneden. Hij was echt zielig. Ik durf eigenlijk geen Duck meer te geven. Ik had 2 soorten, ging er eigenlijk vanuit dat hij er gewoon tegen zou kunnen. Op de lam-rijst staat wel een houdbaarheidsdatum tot in 2008, maar op de excelent (o.i.d.) staat niets! En het lijkt wel of hij het alleen na de laatste smaak heeft?!?! Misschien is dat pak niet goed? Ik wil nog een keer de lam-rijst variant proberen, gaat dat goed dan gaat dat andere pak retour naar de winkel.
Laatst gewijzigd door Dian op ma 25 dec 2006, 23:19, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door