Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Annemieke
#678237
Ik wil Flint ook nog een kuurtje groene leem geven op aanraden van Lizzy, alleen kom ik er niet zo goed wijs uit welke ik moet bestellen. Inwendig uitwendig er staan er een aantal op, in emmertjes, ik zi edoor de bomen het bos niet meer  :o!

Welke moet ik nemen???? Alvast bedankt weer!!
Door Femke
#678273
Annemieke schreef: Ik wil Flint ook nog een kuurtje groene leem geven op aanraden van Lizzy, alleen kom ik er niet zo goed wijs uit welke ik moet bestellen. Inwendig uitwendig er staan er een aantal op, in emmertjes, ik zi edoor de bomen het bos niet meer  :o!

Welke moet ik nemen???? Alvast bedankt weer!!
ik weet niet waar je gaat bestellen? Zelf neem ik vaak een pakje van Vertagil, ik geloof dat er 250 gram inzit. Het zit in een doosje met daarin een zakje + maatschepje, dat doe ik zelf over in een plastic bakje.

Afbeelding
Door Annemieke
#678505
Dank je wel, dan ga ik hier in de buurt even zoeken. Bij die site die jij me had doorgegeven moet ik 6 euro bezorgkosten betalen, vind ik een beetje veel voor iets dat maar 8 euro kost.
Ik ga even kijken of ik het hier ook kan krijgen, dank je! :)
Door Femke
#680004
Lindsey schreef: De Tuinen heeft toch ook groene leem? Of is dat geen goeie? Ik heb het laatst zien staan voor (ik dacht) een euro of 7.
bij 'mijn' De Tuinen verkopen ze inderdaad ook groene leem, dezelfde die je hierboven ziet.
Door Saskia C.
#680853
Saskia C. schreef: Gebruik je dan de zeer fijne groene leem of de superfijne groene leem?
Heeft er nog iemand misschien een antwoord op mijn vraag? Want dan weet ik welke ik kan aanschaffen voor mijzelf en de honden.
Door Femke
#680863
Saskia C. schreef: Heeft er nog iemand misschien een antwoord op mijn vraag? Want dan weet ik welke ik kan aanschaffen voor mijzelf en de honden.
ik denk dat dat voor je honden niet veel uitmaakt (want je mengt het immers door het eten) maar de superfijne zal wat sneller oplossen dan de zeer fijne denk ik.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#680870
Saskia C. schreef: Heeft er nog iemand misschien een antwoord op mijn vraag? Want dan weet ik welke ik kan aanschaffen voor mijzelf en de honden.
Je antwoord staat in het derde bericht van boven.
Door Saskia C.
#680997
Angelique schreef: Je antwoord staat in het derde bericht van boven.
Dank je. Ik ben licht dyslectisch en dan lees je wel eens ergens over heen, want dat bericht van Lizzy heb ik meerdere keren gelezen, maar zie nu pas dat er superfijn staat  :-[
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door