Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Femke
#67893
Hoihoi,

De honden hebben eergisteren kruidenmix van CB gehad, zeker niet voor het eerst en ik weet dat ze er veel van kunnen gaan poepen maar zo veel :o :o :o :o echt op 1 rondje wel 4, 5 keer ieder. En een bergen, niet te geloven het lijken wel weer brokken honden.

En zo lang, al 2 dagen nu!!

Hoe lang kan/mag dit duren?? En waar kómt het eigenlijk door?

Was wel de eerste keer dat ze een pakje per hond kregen (normaal samen één) is dit verstandig?

Ik weet niet zeker hoeveel er in een pakje zit, ik denk 200 of 250 gram?

Femke en 2 schijt-honden ;D ;D
Door Paul_Barte
#67979
[quote="Femke"]
trouwens wel efficient spul, er komt 5 keer zoveel uit als erin gaat ::) ::) ::)
[/quote]

Je kunt het dus gaan 'vermeerderen' en uiteindelijk een fabriekje beginnen hahaha ;D
Het enigste wat je nodig hebt om te starten is 250 gram kruidenmix en wat honden hahaha.

Kruyidenmix, Fytomix, Natuurkruiden, kruidenmix, inhoud boekmaar enz. enz. is 1 grote brok probiotica en de vezels verteren inderdaad niet.
Als er meer uitkomt als dat erin gaat wilt dat zeggen dat de darmen aan het schoonmaken zijn en dat overtolige troep mee naar buiten komt.
Bij een hond op een goed merk vleesvoer komt er echt niet meer uit maar andere merken kan dit meer zijn.
Door Femke
#68074
Vandaar........

maarre ik dacht dat ik een goed merk vleesvoer voerde (CB) kan het kwaad om bijv standaard 3 keer per week kruidenmix te geven?
Door Jolly
#68083
Das gek, volgens mij zou je het bij Cb niet zo erg moeten hebben dat er weer kilo's ( overdreven) stront uitkomt.

Hoelang voer je al CB?
Ik voer nu bijna 2 jaar BB en als ik Chasey weer eens te dik vind krijgt tie Fyto, maar ik heb dan helemaal nergens last van. ::)
Gebruikersavatar
Door Angelique
#68131
[quote="Femke"]
Vandaar........

maarre ik dacht dat ik een goed merk vleesvoer voerde (CB) kan het kwaad om bijv standaard 3 keer per week kruidenmix te geven?
[/quote]

Waarom wil je dat?

Wij geven het overigens nooit.
Door Twister
#68173
Mij lijkt drie keer in de week wel veel.......er zitten natuurlijk weinig tot geen voedingswaarde in.

Hier hebben ze in het begin een aantal keren gehad. En nu krijgen ze het nog 1x per maand of zo schat ik.
Laatst gewijzigd door Twister op vr 19 mar 2004, 12:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Femke
#68289
Jolly ze krijgen al 11 maanden versvoer, ongeveer 8 maanden CB denk ik.

Angelique ik dacht misschien is het beter om regelmatig te geven dan zo af en toe?
Of anders misschien 1 keer per week? Onderhoudsbeurt ofzo 8) ;D
Gebruikersavatar
Door sylvia
#68745
[quote="Femke"]
Jolly ze krijgen al 11 maanden versvoer, ongeveer 8 maanden CB denk ik.

Angelique ik dacht misschien is het beter om regelmatig te geven dan zo af en toe?
Of anders misschien 1 keer per week? Onderhoudsbeurt ofzo 8) ;D
[/quote]
Hier hebben ze nog nooit kruidenmix gehad,ik zie er het nut ook niet zo van in,ze krijgen wel geregeld vuile pens.
Door Femke
#69051
[quote="sylvia"]

Hier hebben ze nog nooit kruidenmix gehad,ik zie er het nut ook niet zo van in,ze krijgen wel geregeld vuile pens.
[/quote]

Komt dat niet ongever op hetzelfde neer dan? Hier krijgen ze nl geen vuile pens en heel eerlijk gezegd zie ik dat ook niet zo zitten (ga van die kruidenmix al compleet over mijn nek, maar dat hebben ze snel op.)

Voordat ik het geef gaat er hier al een raam open en een wierook aan :-X :-X :-X
Door Truus
#69054
[quote="Femke"]
[quote="sylvia"]

Hier hebben ze nog nooit kruidenmix gehad,ik zie er het nut ook niet zo van in,ze krijgen wel geregeld vuile pens.
[/quote]

Komt dat niet ongever op hetzelfde neer dan? Hier krijgen ze nl geen vuile pens en heel eerlijk gezegd zie ik dat ook niet zo zitten (ga van die kruidenmix al compleet over mijn nek, maar dat hebben ze snel op.)

Voordat ik het geef gaat er hier al een raam open en een wierook aan :-X :-X :-X
[/quote]
Ik heb denk ik een verstopte neus want het valt eigenlijk wel mee die stank.
Ik kwak het in de bak,,,en het is op. Bij mij krijgt Timo het om af te vallen en Mila doet een beetje mee.
Overigens moet ik wel goed m'n handen wassen. ;)
Door SHIVA
#69059
mijn honden krijgen een keer per week een fytomix met gf en die hebben echt nergens last van
het enige waar zij meer van gaan poepen is van de botten
maar dat zijn dan keutels
gr shiva
Door Elvira
#69137
zingaro krijgt ook Carnibest en af en toe fytomix en heeft ik heb niet gemerkt dat er zoveel extra uit komt.
Voor hem is het trouwens wel een delicatesse. En dat goed handen wassen klopt inderdaad, als je het per ongeluk aanraakt stinken ze een uur in de wind.
Elvira
Door Eidos
#70338
Eidos krijgt ongeveer 2 keer per week Kruidenmix, en heeft nergens last van... Naja oke van de week wel dan, maar dat was mijn eigen fout.. Khad nog wat koekjes liggen en heb daarmee getrained... twas dus ook wel duidelijk wat er uit kwam ;D...
Gebruikersavatar
Door sylvia
#70635
[quote="Femke"]
[quote="sylvia"]

Hier hebben ze nog nooit kruidenmix gehad,ik zie er het nut ook niet zo van in,ze krijgen wel geregeld vuile pens.
[/quote]



Komt dat niet ongever op hetzelfde neer dan? Hier krijgen ze nl geen vuile pens en heel eerlijk gezegd zie ik dat ook niet zo zitten (ga van die kruidenmix al compleet over mijn nek, maar dat hebben ze snel op.)

Voordat ik het geef gaat er hier al een raam open en een wierook aan :-X :-X :-X
[/quote]

Toen ik rodi voerde kregen ze ook nooit verse vuile pens,en ook geen kruiden mix of fyto,ze krijgen nu de verse vuile pens gewoon voor het lekker,niet omdat ik denk dat ze het zo erg nodig hebben,het is nu al 3 weken geleden dat ze een bak pens hebben gehad.
Laatst gewijzigd door sylvia op vr 26 mar 2004, 20:25, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door