Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Flame
#678086
Flame krijgt sinds kort Duck kompleet. Ze is een grote Tervuerense herder van 25 kilo maar best mager. Kan ik dit aanvullen met kopvlees of pens, of haal ik zo haar menu uit balans?
Groetjes Inge
Door tt-tjes
#678109
Ik vul zelf regelmatig de kvv aan met kopvlees of ander spiervlees. Of ze krijgen gewoon een hele maaltijd van alleen kopvlees, met een ribje als toetje.
Door Nelly
#678226
Voor mijn 2 witte herders probeer ik zoveel mogelijk af te wisselen: kvv (momenteel smuldier) en op andere dagen penslappen, kopvleesstukken, kippenekken, gemalen kip, als het in de aanbieding is kippevleugels en/of pootjes (botjes voor de kalk) en verder nog spiervlees en wat orgaanvlees, dat laatste overigens sporadisch. Ook regelmatig een rauw eitje met schaal (voor de kalk) en ook krijgen ze af en toe, als het er is, tafelrestjes :-[
Door marye
#678288
Caja krijgt naast de carnibest.
Ook soms: kopvlees, kippennekken, delen eend, runderriblappen, lamsribben, geitenribben, penslappen, sardientjes en runderstrotten en voor de kerst heb ik konijnenbout gehaald.
Door Danny
#678290
Misschien heel stom maar wat bedoelen jullie met kopvlees???
Echt het vlees van een kop???
Door Ollie
#678291
[quote="Danny"]
Misschien heel stom maar wat bedoelen jullie met kopvlees???
Echt het vlees van een kop???

[/quote]

Ja idd het vlees van de kop. ;)
Door amber9960
#678335
ook ik geef carnibest en vul dit regelmatig aan met Barfspullen
Ik denk als je op regelmatige basis de KVV geeft dat het geen kwaad kan om wat aan te vullen of eens regelmatig barfdagjes in te lassen
Door carlala
#680550
Ik doe ook wel eens de restjes van verschillende kvv merken bij elkaar.
Ook wel eens een eendepoot en dan wat kvv erbij.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door