Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door JolandaB
#680304
Ik weet het, het is een beetje een rare vraag op een forum over voeding, maar toch....

Onze jongste reu nu ruim 6 jaar oud dekt regelmatig, volkomen legaal ;D

Hij staat nu ruim een maand op Barf en hoewel hij altijd al genoeg drift had heb ik het idee.... tsja hoe zal ik het noemen.
Het lijkt wel of hij nu met nog meer power dekt :D

Zou dit dan toch door de manier van voeren kunnen komen?
Door geer
#680306
Hihihi, ik wil nu hele flauwe vieze grappen maken...maarree...eigenlijk heb ik geen idee! ;D
Gebruikersavatar
Door JolandaB
#680325
Het is geen grapje hoor ;D
Iedereen roept dat z'n hond op barf zoveel meer energie heeft dus misschien hebben de reuen ook wel meer energie voor de voortplanting.

Niemand met een dekreu die ook zoiets is opgevallen?

Wat een warme kerst gedachtes he :-[
Door Anita*
#680327
JolandaB schreef: Het is geen grapje hoor ;D
Iedereen roept dat z'n hond op barf zoveel meer energie heeft dus misschien hebben de reuen ook wel meer energie voor de voortplanting.

Niemand met een dekreu die ook zoiets is opgevallen?

Wat een warme kerst gedachtes he :-[
Hihi maar het klinkt wel grappig, ik heb een teefje dus dat weet ik niet maar ik weet wel dat mijn teefje vol met energie zit ;D ;)
Door Lizzy
#680394
;D

Ik weet eigenlijk wel zeker dat dit door de voeding komt. Daarom raad Ian B ook altijd aan om dekreuen op barf te zetten. Ze produceren beter. Hij heeft er 28 pagina's over geschreven (in Grow Your Pups with Bones) dus da's even een beetje teveel om dat over te tikkeren.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#680407
JolandaB schreef: Het is geen grapje hoor ;D
Iedereen roept dat z'n hond op barf zoveel meer energie heeft dus misschien hebben de reuen ook wel meer energie voor de voortplanting.

Niemand met een dekreu die ook zoiets is opgevallen?

Wat een warme kerst gedachtes he :-[
Ik heb wel een dekreu, maar die heeft nooit op de brok gedekt zeg maar ;D Wel heb ik verschil gemerkt met de ene teef en de andere. Bij de een zou meneer door drie deuren heen gaan, bij de ander doet die het omdat het moet,of omdat ik het zo vriendelijk vraag.
Ik ken overigens ook wel versetende dekreuen waarbij je zoiets hebt van  naaa jaaa acht tja ach en broketende reuen die ook gezellig door de schuifpui heenkomen. Combinatie van factoren dus. jmho
Door conleeuw
#680440
ja waarom ook niet, het is eiwit rijke voeding, en dat zou zomaar kunnen dat hij daardoor meer oemph heeft ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door