Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Debora
#679825
Voor de verandering wil ik de katten muizen gaan geven. Ze krijgen nu kuikens en cb. Maar wat zijn die beestjes duur zeg!! Als ik heel jonge muisjes wil kopen, die nog geen haar hebben (pinkies heten die geloof ik) dan kost me dat iets van 15 euro voor 25 van die beestjes  :o Dat vind ik nogal wat hoor. Zijn ze elders nog goedkoper te krijgen?
Door Ollie
#679842
Jaa die dingen zijn haast niet te betalen  :(  Heb je al eens geinformeerd bij Smuldier?
Door *Robin*
#679935
Ik koop ze voor ongeveer 14 euro per kilo maar dan wel volwassen muizen. pinkies zijn idd heel erg duur daar zou ik me geld niet aan uitgeven. ik zou het ook niet geven als maaltijd bijv. omdat ze nog niet volgroeit zijn hebben ze nog te zachte botjes en bevatten dus weinig calcium. Ik bestel ze altijd bij de kiezebrink
www.kiezebrink.nl
Het is een groothandel, dus voor 1 kilo komen ze niet. misschien akn je met andere mensen samen bestellen of met mij en bernadette mee bestellen, je moet het dan wel zalf in Rotterdam komen halen ;)
Door Debora
#680045
[quote="Ollie"]
Jaa die dingen zijn haast niet te betalen :( Heb je al eens geinformeerd bij Smuldier?
[/quote]

hmmm nee, ik zal eens kijken thnx!
Door Debora
#680046
[quote="*Robin*"]
Ik koop ze voor ongeveer 14 euro per kilo maar dan wel volwassen muizen. pinkies zijn idd heel erg duur daar zou ik me geld niet aan uitgeven. ik zou het ook niet geven als maaltijd bijv. omdat ze nog niet volgroeit zijn hebben ze nog te zachte botjes en bevatten dus weinig calcium. Ik bestel ze altijd bij de kiezebrink
www.kiezebrink.nl
Het is een groothandel, dus voor 1 kilo komen ze niet. misschien akn je met andere mensen samen bestellen of met mij en bernadette mee bestellen, je moet het dan wel zalf in Rotterdam komen halen ;)
[/quote]

ow das op zich wel een goeie ja, ff samen doen, haal ik het bij jou op en dan neem ik meteen ff een kijkje bij het islam center  :P
Door *Robin*
#680150
goed als je nu je bestelling doet is het misschien begin januari binnen ;)
Wat wil je hebben 1 kilo regular muis?
Door Debora
#680964
Hoi Robin, hartstikke bedankt maar ik wacht nog heel ff met bestellen. Afgelopen vrijdag kreeg ik te horen dat ik de woning krijg waarop ik heb gereageerd. Ben er helemaal gelukkig mee  :) Het is op de begane grond eindelijk en er zit een tuintje bij. Woning is pas gerenoveerd en is wat groter als dat ik nu heb.....Maar dat betekent wel dat ik voorlopig bezig ben met dingen regelen, huisje verven en inrichten enzo....wordt komende weken dus best druk verwacht ik zo....Ik geef wel een gil als het allemaal weer wat rustiger is....thnx in ieder geval  :-*
Door Seertje
#681916
Kijk eens bij reptielenzaken, op internet (bijv. marktplaats onder reptielen). Daar zal je ze wel voor minder vinden waarschijnlijk!
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door