Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Anita*
#675981
Ik heb Tara deze week voor het eerst geitenribben gegeven maar is het nu de bedoeling dat ze alle botten hiervan opeet?? Ik vind ze namelijk knoerthard, en na een driekwartier kluiven waren ze nog niet op dus heb ik ze maar weggehaald. Is ze nu nog gewoon te klein voor die harde ribben of is het niet de bedoeling dat het opgegeten word? :-[
Door Erna
#675984
Jet en Scooter krijgen ze ook nog niet goed klein. Ze zijn druk aan het tandjes wisselen en hebben volgens mij niet genoeg tanden en kiezen nu om de botten te kraken. Ze kluiven ze af en de kleine ribbetjes krijgen ze wel goed klein, die zijn ook wat zachter.
Door Cindy de Wolf
#676027
Mijn puppendoos van net 4 maandjes krijgt ze ook (nog) niet weg, ook de lamsribben gaan niet zo makkelijk. Ik maak me er geen zorgen over daar de volwassen honden wel alles opeten, kwestie van groeien ;)
Door marye
#676039
Caja kreeg lamsribben eerst ook niet goed weg en nu met 6 maanden gaat het prima.
Morgen krijgt ze voor het eerst geitenribben.
Door Anita*
#676144
Ach ik ben ook een beetje stom geweest ik had ook met lamsribbetjes moeten beginnen, heb ik eigenlijk niet aan gedacht :-[ maar ja ik heb de geitenribben nu eenmaal en ik laat Tara er lekker op kluifen en de rest haal ik weg..aldoende leert men hihi :)
Door Lizzy
#676389
Deze botten kreeg Ling ook nog niet weg op deze leeftijd. Pleun wel trouwens. Maar goed, ik nam ze ook weg, als het vlees eraf was gekluift. En natuurlijk telde ik de ribben niet mee tot vleesbot, in het menu.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door