Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door rovianne
#674902
Ik wil onze nieuwe pup dadelijk kvv gaan geven, met soms wat barf erbij.
Maar hoe kom ik erachter welke beter is? Ik heb de verschillende percentages voedingsstoffen voor me liggen.. maar hoe moet ik het nu lezen?
Zo min mogelijk van alles? of zo veel mogelijk van??
welke is het beste? wat zijn de prijzen?
Ik kan hier in de omgeving aan Prins, rodi en smuldier komen. Carnibest en Energique zijn voor mij een behoorlijk eindje uit de richting.
Door Femke
#674995
Hoi Rovianne

Het beste vlees is waar jouw pup het het beste op doet, en dat is dus een kwestie van uitproberen.
Er bestaat eigenlijk geen slechte KVV, wel zijn er merken waar ik nou niet direct de voorkeur aan zou geven (bijvoorbeeld die een calciumsupplement gebruiken in plaats van gemalen bot, of die veel granen hebben) maar dat is voor iedereen persoonlijk.
Het is gewoon een kwestie van uitproberen.
Lees verder eens wat rond hier, dan kom je vanzelf wel prijzen e.d. tegen, die verschillen soms ook nogal.

Succes met je pup straks  ;)
Door Lizzy
#675313
[quote="rovianne"]
Ik wil onze nieuwe pup dadelijk kvv gaan geven, met soms wat barf erbij.
Maar hoe kom ik erachter welke beter is? Ik heb de verschillende percentages voedingsstoffen voor me liggen.. maar hoe moet ik het nu lezen?
Zo min mogelijk van alles? of zo veel mogelijk van??
welke is het beste? wat zijn de prijzen?
Ik kan hier in de omgeving aan Prins, rodi en smuldier komen. Carnibest en Energique zijn voor mij een behoorlijk eindje uit de richting.
[/quote]

Prins en Energique zijn hetzelfde. Prins is volgens mij wel duurder. Maar als het voor jou gemakkelijk is om er aan te komen en je vindt het niet erg om wat meer te betalen: prima! Weet je wat ook niet verkeerd is? Om Prins en Rodi en Smuldier gewoon lekker met elkaar af te wisselen. En verse voeding is overigens die voeding waar jouw hond het goed op doet. Mensen kunnen wel roepen "merk A is het beste", maar als jouw hond het op merk A niet goed doet, is het voor jouw hond dus niet het geschikte voer. Zo simpel is het eigenlijk!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door