Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door *Monique
#673063
Oke, we gaan naar Engeland met Didge (Crufts). Nu moet ik nog gaan nadenken hoe ik ga voeren. We gaan met de auto en slapen (waarschijnlijk) in een hotel. Nu was CB een optie maar weet niet of ik de vriezer mee kan nemen op een hotelkamer  ???(ze zien me aankomen). Ik kan kijken of ik ter plekke aan barf spullen kan komen. Maar als dit nu niet lukt is er dan een goed alternatief aan voer (geen KVV) wat ik voor de zekerheid mee kan nemen?
Door antoinette
#673066
ik nam op vakantie rodi worsten mee voor de zekerheid. Als ik dan een dag niet aan barf materiaal kom komen kreeg ze rodi worst. ( en op vakantie ga ik voor het gemak) Voor die paar keer maakt dat ook niet uit. Voordeel is dat je ze buiten de koelkast kunt bewaren. En Jazz vind ze ook erg lekker.
Laatst gewijzigd door antoinette op vr 08 dec 2006, 07:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Cherry
#673080
Wij zijn met de opzetunit regelmatig een weekend weggeweest, dan nam ik gewoon kvv mee voor de honden, het gaat perfect met een koelbox.
Enkele koelelementen erbij en je kan het heel goed koel tot bevroren houden voor een dag of drie zelfs met warm weer,soms was zelfs de onderste kvv nog niet helemaal ontdooid na 3 dagen
Gebruikersavatar
Door Angelique
#673136
Hoe lang blijf je?  Wij hadden voor 3 dagen kvv meegenomen, dit goed ingepakt en op de badkamer gelegd.
Gebruikersavatar
Door *Monique
#673195
Angelique schreef: Hoe lang blijf je?  Wij hadden voor 3 dagen kvv meegenomen, dit goed ingepakt en op de badkamer gelegd.
Vertrekken dinsdag 6 maart t/m zondag 12 maart.
Misschien dat ik daar ook wel KVVkan krijgen. Weet ook niet of je alles mag invoeren??????
Gebruikersavatar
Door Angelique
#673207
trimsalon schreef: Vertrekken dinsdag 6 maart t/m zondag 12 maart.
Misschien dat ik daar ook wel KVVkan krijgen. Weet ook niet of je alles mag invoeren??????
Invoeren mag je niks, alleen je auto uitpakken doen ze ook niet.
Door evds
#673218
Voor de eerste 3 a 4 dagen kan je gerust KVV meenemen in koelbox. Blijft prima. Daarna heb ik in engeland gewoon hele kippen gekocht want iets anders (betaalbaars) kon ik niet vinden.
Door evds
#673224
Engeland :smitten:  :smitten:  :smitten:
Ik wil ook weer met doggies lekker naar Schotland met als zijn schapen....
Door amiwoods
#673833
ik had ook voor 3 dagen KVV bij.
ik heb wel in een dierenspeciaalzaak duck zien liggen, maar durf niet te zeggen of er 1 in de buurt zit.
misschien bij een grote supermarkt ook wel. ;) ;)
Door Ziviaantje
#673853
Kippenbouten en rundergehakt zullen ze er vast wel verkopen. Kunnen ze het toch ook prima op doen voor een weekje ?
Gebruikersavatar
Door *Monique
#673861
aussie schreef: Kippenbouten en rundergehakt zullen ze er vast wel verkopen. Kunnen ze het toch ook prima op doen voor een weekje ?
Is een optie. Maar ik weet ook HOE  :o Didge eet. En ik heb ze nooit geleerd op een matje te eten. Didge eet altijd buiten in de kennel.
Maar ik kan het aan gaan leren natuurlijk
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door