Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door carlala
#671819
Kreeg net telefoon van de DA.
Ze kon de sticks bestellen.
50 stuks 26 euro......vind het veel geld.
Nu kan ik bij de mensenapotheek ze ook krijgen en die zijn goedkoper, maar kan ik die gebruiken?
Laatst gewijzigd door carlala op di 05 dec 2006, 12:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Sonja
#671837
carlala schreef: Kreeg net telefoon van de DA.
Ze kon de sticks bestellen.
50 stuks 26 euro......vind het veel geld.
Nu kan ik bij de mensenapotheek ze ook krijgen en die zijn goedkoper, maar kan ik die gebruiken?
Lijkt me wel. Een PH-waarde is een PH-waarde, toch?
Door Erna
#671863
de mijne waren echt niet zo duur hoor. Ik geloof een paar euro voor 100 van die dingen.

Ik zal vanavond even voor je kijken welk merk ik heb. Je kunt ze gewoon bij een apotheek bestellen.
Door Moos
#671976
Erna schreef: de mijne waren echt niet zo duur hoor. Ik geloof een paar euro voor 100 van die dingen.

Ik zal vanavond even voor je kijken welk merk ik heb. Je kunt ze gewoon bij een apotheek bestellen.
Ja, hier ook inderdaad. Bij de Apotheek besteld toendertijd.
Door Erna
#672006
Ik heb:

100 Teststäbchen van Merck
pH 5.0 - 10.0

En een rustige kelder! Toen ik de stripjes pakte viel er een pot Rust Compositum uit de honden medicijnkast en minstens de helft is eruit.
Door conleeuw
#672017
Erna schreef: Ik heb:

100 Teststäbchen van Merck
pH 5.0 - 10.0

En een rustige kelder! Toen ik de stripjes pakte viel er een pot Rust Compositum uit de honden medicijnkast en minstens de helft is eruit.
whahahaha, als de kelder maar niet te rustig wordt wegens overdosering ;D ;D
Door Elise
#672151
carlala schreef: Kreeg net telefoon van de DA.
Ze kon de sticks bestellen.
50 stuks 26 euro......vind het veel geld.
Nu kan ik bij de mensenapotheek ze ook krijgen en die zijn goedkoper, maar kan ik die gebruiken?
Bij de DA bestellen ze vaak van die sticks die naast de pH waarde, nog allerlei andere dingen meten. Gewoon bij de apotheek bestellen dus :)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door