Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door desert_queen
#671392
Moet zometeen met Jerry naar de DA hier.....hij heeft een steeds terugkerende onsteking in zn borstkast volgens de DA....en hij wil nu een X-ray gaan maken omdat hij vermoedt dat iets niet in orde is met zn hart????
Ben natuurlijk nerveus dat hij iets aan zn hart heeft...... :(
Moet er over 30min zijn
Door desert_queen
#671512
Lizzy schreef: Oh jee.... Nou, ik hoop dat het meevalt! (hoe uit zich dat, deze ontsteking/problemen bij Jerry?).
"

Hij hoeste soms veel...duz niet dagelijks...niet een wekelijks...en in eerste instantie heeft hij daar de 1e 2 keren anti-biotica voor gekregen....
Maar de laatste 2-3 dagen werdt het erger en vanochtend lag hij bij mn man op bed....en die riep mij dat hij het niet vertrouwde en dat ik de DA moest bellen gaan voor een afspraak....
Door tieneke
#671527
desert_queen schreef: "

Hij hoeste soms veel...duz niet dagelijks...niet een wekelijks...en in eerste instantie heeft hij daar de 1e 2 keren anti-biotica voor gekregen....
Maar de laatste 2-3 dagen werdt het erger en vanochtend lag hij bij mn man op bed....en die riep mij dat hij het niet vertrouwde en dat ik de DA moest bellen gaan voor een afspraak....
Zo begon het bij Kobus ook,echt een soort droge kuch...en hij had zoveel minder energie terwijl hij in de bloei van zijn leven was.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door