Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door roksefloks
#670076
Bij de slager waren de lamskarbonaadjes in de aanbieding. Nog niet echt goedkoop, maar ik heb er 2 gekocht voor de meiden. Vraagje: kan ik die met botje en al geven?

groetjes Sylvia
Door K&D
#670091
Ik heb vorige week ook die luxe lamskarbo'tjes gekocht in de reclame. (zelfde slager?) Gewoon met bot en al zijn ze opgesmuld. Het is heel zacht bot wat ze zo wegbijten.
Door Lizzy
#670340
Volgens mij is het bot van de rib. En dat is behoorlijk zacht. Kijk alleen uit als het kleine botjes zijn bij veelvraten van honden. Die willen kleine botjes nog wel eens in 1 keer naar binnen gooien.
Door 202Spots
#670489
Er zit in vergelijking met vlees, eigenlijk weinig bot aan,
en ik vind karbonade veel te duur om te geven.
Gebruikersavatar
Door *Monique
#670502
202spots schreef: Er zit in vergelijking met vlees, eigenlijk weinig bot aan,
en ik vind karbonade veel te duur om te geven.
alleen niet als je het voor niets krijgt ;D zoals ik 2 weken geleden met kilo's karbo voor niets naar huis ging vanaf Texel ;D
Door tieneke
#670535
trimsalon schreef: alleen niet als je het voor niets krijgt ;D zoals ik 2 weken geleden met kilo's karbo voor niets naar huis ging vanaf Texel ;D
Dat zal gesmaakt hebben  ;D
Gebruikersavatar
Door roksefloks
#670576
202spots schreef: Er zit in vergelijking met vlees, eigenlijk weinig bot aan,
en ik vind karbonade veel te duur om te geven.
Mijn twee meiden eten 's avonds 100 gram per hond. Dan is het voor een keertje wel te doen, maar ik maak er geen gewoonte van. ;)

groetjes Sylvia
Door 202Spots
#670612
trimsalon schreef: alleen niet als je het voor niets krijgt ;D zoals ik 2 weken geleden met kilo's karbo voor niets naar huis ging vanaf Texel ;D
Ahh...dat is goedkoop dan!! ;)
Gebruikersavatar
Door Pauline
#670702
tieneke schreef: Dat zal gesmaakt hebben  ;D
Daar heeft ze, heel lief, van gedeeld. Ik ga het deze week proberen! :D
Gebruikersavatar
Door *Monique
#670800
Pauline schreef: Daar heeft ze, heel lief, van gedeeld. Ik ga het deze week proberen! :D
Ze hebben hier al een lap lamsschouder gehad. Het zeg er werkelijk waar nog erg goed uit. De lamskarbo's waren voor mijn honden te klein, dus die heb ik allemaal wegegeven (en dat waren er veel ;D)
Deze week wil ik de lamspootjes eens proberen. Hoop dat ze niet te hard zijn
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door