Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door kdecoene
#670009
mijn stoute schoenen aangetrokken en naar een runderslachthuis geweest hier in de buurt, ben nl geen held in zo'n dingen.
Maar tenslotte toch trots op mezelf ;D ;)
Bleek alleen de eigenaar daar nederlands te spreken >:( :(
Ik heb meegebracht 10 kg strotten(krop) voor 2€
1 lever van 9kg voor 4,5€
long met luchtpijp 7kg voor 3,5€
1hart voor 2,5€

Die strotten waren nog goed bevleesd en goed voor 2kg/stuk
De eigenaar ging eens vragen hoeveel kopvlees kost, de koppen worden afgehaald door een andere firma.
een goede start denk ik maar wat kan ik de volgende keer vragen?
Door Happy Tail
#670041
zo heeee
dat wordt smullen

wat je volgende keer kan vragen of hij nog meer kan leveren  ;), want denk dat er best mensen geinteresseerd zijn tegen deze prijzen!
Door nikeey
#670049
jij durft :)

goed hoor en de hond kan lekker smullen

ik zou het ook nog een ker moeten doen ben zo bang dat ik voor lul sta als ze me niet kunnen verstaan :-[
Door kdecoene
#670055
geen probleem als er iemand iets nodig heeft roep maar ;)
Woon wel in Belgie ;D ;D ;D
neen serieus Belgische barfers misschien ;)
Moest gewoon een belletje geven op voorhand dan worden de strotten iets beter gekuist. Nu hebben ze het gedaan terwijl ik stond te wachten.
Op zich geen probleem maar ik stond te wachten in de ruimte waar de pens geledigd word, en k'moet zeggen de geur was 4keer erger dan de vuile pens thuis ::)
We moeten toch wat over hebben voor ons doggies ;)
Door Twiz
#670219
kdecoene schreef: geen probleem als er iemand iets nodig heeft roep maar ;)
Woon wel in Belgie ;D ;D ;D
neen serieus Belgische barfers misschien ;)
Moest gewoon een belletje geven op voorhand dan worden de strotten iets beter gekuist. Nu hebben ze het gedaan terwijl ik stond te wachten.
Op zich geen probleem maar ik stond te wachten in de ruimte waar de pens geledigd word, en k'moet zeggen de geur was 4keer erger dan de vuile pens thuis ::)
We moeten toch wat over hebben voor ons doggies ;)






Jammer dat je geen pens hebt meegenomen, terwijl het zo lekker geurde. ;D

Nier zou je volgende keer ook mee kunnen nemen, een prima afwisseling op het orgaandeel
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door