Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door quipie
#669929
Een week of drie geef ik nu bibi kip/rijst, dit gaat erg goed allebei mijn honden hebben geen diaree problemen meer.  Omdat de jongste enorme haaruitval heeft ben ik afgelopen maandag gestart met 1 slag zalmolie toe te voegen aan haar eten. ( ze weegt 19 kilo, dus 1 slag lijkt mij niet teveel ). Maar gisteren middag was het opeens overgeven en afgelopen nacht  heeft zich totaal leeggepoept.
Zou de zalmolie de oorzaak kunnen zijn, heeft iemand hier ervaring mee??
Gebruikersavatar
Door Angelique
#669936
[quote="quipie"]
Een week of drie geef ik nu bibi kip/rijst, dit gaat erg goed allebei mijn honden hebben geen diaree problemen meer.  Omdat de jongste enorme haaruitval heeft ben ik afgelopen maandag gestart met 1 slag zalmolie toe te voegen aan haar eten. ( ze weegt 19 kilo, dus 1 slag lijkt mij niet teveel ). Maar gisteren middag was het opeens overgeven en afgelopen nacht  heeft zich totaal leeggepoept.
Zou de zalmolie de oorzaak kunnen zijn, heeft iemand hier ervaring mee??
[/quote]

Vooral bij honden die wat zwak zijn op de darmen kan het noodzakelijk zijn de hoeveelheid olie wat subtieler op te bouwen. Overgeven van de olie heb ik echter nog nooit van gehoord, wel dat na het starten de ontlasting even wat dunner is. Ik denk dan ook eerder aan de virusje o.i.d.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door