Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Joey_Arie
#660
Hoi

Ik wil de honden pens geven vanavond. Is alleen pens dan voldoende of meot ik er nog iets bij doen?
Door roger
#661
<<Ik wil de honden pens geven vanavond. Is alleen pens dan voldoende of meot ik er nog iets bij doen?[/quote]<<


Ik geef minstens een maal per week een maaltijd die enkel en alleen bestaat uit een paar flinke lappen vuile pens.
Soms wel tot een lap van één kilo tot anderhalve kilo per hond, in een stuk.
't Is een feest voor de honden en een plezier voor mij om ze daar te zien aan sleuren.
Is volgens mij perfect.

Gr.
Roger
Door Joey_Arie
#662
Hoi
Voor de kleinste had ik gemalen mee genomen, en voor de groters dus lappen.

Ik heb ze wel wat kleiner gemaakt daar ikniet voorzien ben van een tuin :)

Maar het ging er in als koek :)
Door sylvia
#663
leuk he ;D
Door Joey_Arie
#664
echt wel ....... maar t stinkt zo ontzettend .........bah bha bah .....maar de hondjes vinden het lekker en daar gaat het om :)
Door sylvia
#665
Eigenlijk moet je eens kijken of er bij jou in de buurt een slachthuis voor rundvee is of een zelfslachtende slager en daar echte verse pens halen die ruikt wel maar stinkt niet zoals sommige pens uit de vriezer nadat die ontdooit is.Als er een islamitische slager ergens bij je in de buurt zit kun je eens vragen om een schapenpens vinden ze ook errug lekker ;D
Door Paul_Barte
#666
Eigenlijk moet je eens kijken of er bij jou in de buurt een slachthuis voor rundvee is of een zelfslachtende slager en daar echte verse pens halen die ruikt wel maar stinkt niet zoals sommige pens uit de vriezer nadat die ontdooit is.Als er een islamitische slager ergens bij je in de buurt zit kun je eens vragen om een schapenpens vinden ze ook errug lekker  ;D
Schapenpens EERST 3 weken in de vriezer i.v.m. leverbot.
Door jeanne
#667

Schapenpens EERST 3 weken in de vriezer i.v.m. leverbot.
wat is dat nu weer: leverbot ???
Door roger
#670
<<
Een parasiet (soort platworm).
<<

Is de tussengastheer ook geen slak, en was dat ook geen probleem bij zoetwatervis?

En komt ie dan niet voor in de weide waar schapen grazen en die slakken voorkomen?

Of heb ik de verkeerde voor?

Gr.
Roger;
Door geer
#671
Het jammere van zo'n penslap is dat Saar altijd denkt dat het leuk is om ermee op de bank te gaan liggen kroelen... :(
Door geer
#672
Enne, Peetje, er zit een DA op het Bellamyplein (haco heet ' ie geloof ik) in West (achter de ten Katemarkt) die vrij goedkope pens (gesneden en ongesneden) verkopen. Ze verkopen ook runderhart, botten etc. Echt een leuke winkel!!
Door sylvia
#673
<<
<<

Is de tussengastheer ook geen slak, en was dat ook geen probleem bij zoetwatervis?

En komt ie dan niet voor in de weide waar schapen grazen en die slakken voorkomen?

Of heb ik de verkeerde voor?

Gr.
Roger;
nee je hebt de goede voor en voor deze herfst wordt tie alweer verwacht,en wordt er advies voor schapen afgegeven om ze het liefst op droge weides te zetten.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door