Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door *Monique
#664650
Didge eet nog steeds de poep van Kay op. En van Vienna begint hij nu ook weer. Ik had gehoop dat nu ik al 3 maanden rauw voer, het over zou gaan. Maar niet dus :'( Het maakt niet uit wat ze gegeten hebben. Hij gaat er bij Kay zo'n beetje eronder hangen om het op te vangen, als je hem de kans geeft :P :P :P :P
Van andere honden eet hij het niet. Zou het niet iets met rangorde te maken kunnen hebben????
Didge is net 2 jaar geworden en  is nog steeds ranglaagste
Door conleeuw
#664656
trimsalon schreef: Didge eet nog steeds de poep van Kay op. En van Vienna begint hij nu ook weer. Ik had gehoop dat nu ik al 3 maanden rauw voer, het over zou gaan. Maar niet dus :'( Het maakt niet uit wat ze gegeten hebben. Hij gaat er bij Kay zo'n beetje eronder hangen om het op te vangen, als je hem de kans geeft :P :P :P :P
Van andere honden eet hij het niet. Zou het niet iets met rangorde te maken kunnen hebben????
Didge is net 2 jaar geworden en  is nog steeds ranglaagste
ik twijfel of het met rang orde te maken heeft, zat honden eten poep van honden waarvan ze de rang niet zullen weten omdat het een drol is die er maar ligt. Ik denk dat de beste oplossing is voorkomen, zorgen dat hij er niet bij kan, en snel eetbare drollen oprapen :( bha, het is toch zo'n gore gewoonte  :-X
Gebruikersavatar
Door *Monique
#664669
maar is het dan niet vreemd dat hij het alleen van zijn eigen "roedeltje"eet en de rest niet! Hij laat het van andere echt liggen >:(
Door conleeuw
#664675
trimsalon schreef: maar is het dan niet vreemd dat hij het alleen van zijn eigen "roedeltje"eet en de rest niet! Hij laat het van andere echt liggen >:(
alles wat betrekking heeft op poep eten is gewoon vreemd, de een eet alleen poep van drollen van zichzelf, de ander uitsluitend van honden die brokken gevoerd worden weer een ander alleen barf drollen...... volgens mij zit er niet echt een logica achter.....  :(
Door Lizzy
#665016
Als je wilt weten of dit met rangorde te maken heeft, dan kun je je vraag beter stellen op het hondengedragsforum. Doet hij dit nou sinds ze rauw eten of doet hij dit altijd al?
Gebruikersavatar
Door *Monique
#665382
Lizzy schreef: Als je wilt weten of dit met rangorde te maken heeft, dan kun je je vraag beter stellen op het hondengedragsforum. Doet hij dit nou sinds ze rauw eten of doet hij dit altijd al?
Ik heb inderdaad een hondengedragsforum gezien. Een idee?
Hij heeft het vanaf pup gedaan :-[
En had eigenlijk gehoopt dat het over zou gaan na rauw voeren.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door