Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Jan de Vries
#663852
Ik ben nieuw op dit forum en lees met interesse en verbazing over BARF.
In het lijstje vleesadressen zie ik geen adres in Overijssel.
In Slagharen is het mogelijk om bij slagerij Arkes aan de Herenweg pens te bestellen. Het betreft hier dan een hele rauwe pens die je zelf in hanteerbare lappen moet snijden/knippen.
Ik voer mijn Duitse Herders al 31 jaar Cavom met een keer in de week rauwe
lappen pens en regelmatig een niet dragend kalfsbot.
Het zijn gebruikshonden dus er wordt veel van ze gevraagd.
Wat kan BARF voor mijn honden betekenen?
Ben erg nieuwsgierig.

Gr.,
Jan
Gebruikersavatar
Door sylvia
#663856
Jan de Vries schreef: Ik ben nieuw op dit forum en lees met interesse en verbazing over BARF.
In het lijstje vleesadressen zie ik geen adres in Overijssel.
In Slagharen is het mogelijk om bij slagerij Arkes aan de Herenweg pens te bestellen. Het betreft hier dan een hele rauwe pens die je zelf in hanteerbare lappen moet snijden/knippen.
Ik voer mijn Duitse Herders al 31 jaar Cavom met een keer in de week rauwe
lappen pens en regelmatig een niet dragend kalfsbot.
Het zijn gebruikshonden dus er wordt veel van ze gevraagd.
Wat kan BARF voor mijn honden betekenen?
Ben erg nieuwsgierig.

Gr.,
Jan
Barf kan voor jouw honden betekenen wat het voor alle honden betekend, met dit verschil dat jij er  nog wel wat extra voordelen mee kunt hebben i.v.m. de gebruiksfunctie van je honden.
Teneerste op barf verhoog je het imuunsysteem dus minder vatbaar.
op een dieet dat gestoeld is op koolhydraat (brok) kweek je vet.
Een rauw dieet kweekt spier en geen vet (dat vet kweken gebeurd pasals je echt overvoert) Je hond is gezonder en energieker heeft de heleft zo niet meer minder ontlasting en hij kan zijn ding ook nog kwijt in het rukken en sleuren van de rmb's en  lappen vlees. En als beloning ook nog keurige tanden.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door