Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Gebruikersavatar
Door sylvia
#66061
M de P is weer gaan hoesten en haar vachtje werd weer mottig dus ze heeft nu AB kuurtje nummer twee :-\ als het dan niet over is moeten we weer terug.
M de P is trouwens ook onzindelijk,we hebben nu een open bak neergezet maar ze poept en piest overal behalve op de bak,ik heb haar buiten gezet maar daar wil ze beslist niet zijn ze wil binnen blijven.
Je ziet haar ook niet echt dikker worden tis nog steeds niet veel :-\
Gebruikersavatar
Door sylvia
#66074
alies2 schreef: Shit Sylvia, weer een zieke kat! Zo langzamerhand weet ik niet meer voor wie ik allemaal moet duimen en hoe veel kaarsjes ik aan moet steken. Sterkte!
Nou ze is niet alweer ziek hoor alies M de P is de kat die we hebben meegenomen van vakantie,die was al erg ziek,en ook al zit de kans erin dat ze niet meer beter word ,hebben we toch het idee dat ze dan in iedergeval de laatste tijd van haar leven lekker warm en goed gevoed heeft kunnen genieten.Maar ik hoop nog steeds dat het goed komt met haar.
Door margreet
#66093
alies2 schreef: Shit Sylvia, weer een zieke kat! Zo langzamerhand weet ik niet meer voor wie ik allemaal moet duimen en hoe veel kaarsjes ik aan moet steken. Sterkte!

Houd jij nog wel tijd over om te werken ??? ???
Door Jolly
#66230
gut das zeer balen zeg. Denk je er goed aan te doen om zo'n beesie een huisje te geven, Heeft ze iets heel zwars onder de leden, wat niet 1-2-3 weg gaat.

Ook hier gaan we duimen en kaarsje branden.

Kom op M de P. Je moet ff beter worden.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#66298
Ja het zou sneu zijn he als ze eindelijk weer een thuis heeft dat ze het dan niet zou redden.............
Maar voorlopig dokteren we gewoon door,en als ze niet beter te maken is mag ze blijven lopen tot ze zelf niet meer wil.
Door zurca
#66331
Achgossie..die M de P...
Ik hoop voor haar, en jullie, dat deze abkuur wel goed aanslaat, zodat ze snel beter is..

Moest wel even lachen toen ik las dat je haar had buiten gezet maar dat, dat niet in haar planning stond..
Ze denkt ook "ja daaaag, heb ik het voorelkaar om lekker warm binnen te zitten, dan gaat ik toch zeker niet weer naar buiten.." ;)
Gebruikersavatar
Door sylvia
#66340
zurca schreef: Achgossie..die M de P...
Ik hoop voor haar, en jullie, dat deze abkuur wel goed aanslaat, zodat ze snel beter is..

Moest wel even lachen toen ik las dat je haar had buiten gezet maar dat, dat niet in haar planning stond..
Ze denkt ook "ja daaaag, heb ik het voorelkaar om lekker warm binnen te zitten, dan gaat ik toch zeker niet weer naar buiten.." ;)
;D ;D ;D ja inderdaad het was zo iets van rot op ik heb lang genoeg buiten gezeten ;D
Maar ik denk dat als de deur opengaat in het voorjaar dat ze dan het vertrouwen gaat krijgen dat als ze naar buiten loopt dat ze er dan weer gewoon in mag.
Dat is ze natuurlijk al misschien jaren gewend bij die vakantie huisjes,je mag erin ze zetten je buiten en komen niet meer terug,en bij de volgende krijg je misschien een voet onder je kont.......
Dus dat vertrouwenz zal er voorlopig nog niet zijn.
Ik hoop dat ze het nog tien jaar gaat volhouden en ergens in die tijd zal ze haar verleden misschien vergeten.
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door