Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

#662937
Aidan loopt hier constant te janken nu omdat hij dus niet kan poepen.

Het arme ding probeert het wel  maar het lukt hem niet..

Iemand idee of ik hem iets kan geven? Of moet ik het afwachten?
Laatst gewijzigd door Hailfall op vr 17 nov 2006, 13:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Helen
#662945
Hailfall schreef: Aidan loopt hier constant te janken nu omdat hij dus niet kan poepen.

Het arme ding probeert het wel  maar het lukt hem niet..

Iemand idee of ik hem iets kan geven? Of moet ik het afwachten?

Snel een klisma halen! Microlax, bij de meeste drogisten en iedere (nacht)apotheek te koop. Ziggy had het ook een paar dagen geleden en ze poepte 2x binnen een half uur na de klisma. Het werkte geweldig en ze knapte zichtbaar op erna.
Door Hailfall
#662947
Ships.. dat gaat dus niet :/

We zijn namelijk blut dus ik hoopte op iets simpels :/

Aidan probeert nu ook constant zijn kont tegen mijn gezicht te houden.. op zich erg schattig maar ik kan er niks mee doen.
Door Helen
#662962
Hailfall schreef: Ships.. dat gaat dus niet :/

We zijn namelijk blut dus ik hoopte op iets simpels :/

Aidan probeert nu ook constant zijn kont tegen mijn gezicht te houden.. op zich erg schattig maar ik kan er niks mee doen.
Ja, blut...je kat heeft zorg nodig en daar ben jij verantwoordelijk voor....blut of niet blut. Een klisma is maar een paar euro overigens. Ik vind dat je als eigenaar verantwoordelijk bent voor de dieren die jij zelf genomen hebt... Kan jij die verantwoordelijkheid om welke redenen dan ook niet dragen, dan hoor je simpelweg die verantwoordelijkheid ook niet te nemen.......
Door Hailfall
#662969
Helen, je hebt PB

edit:

Het is niet dat ik het niet wil halen. Door prive redenen gaat dit gewoon niet.

Mocht je willen weten waarom pb maar.

Het is geen excuus en dat weet ik maar het kan helaas niet anders.
Laatst gewijzigd door Hailfall op do 16 nov 2006, 21:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Hailfall
#662980
Okay.. Dan zet ik de uitleg we'll hier neer

Mijn vriend is 2 maanden geleden zijn baan kwijtgeraakt en heeft nu een nieuwe baan, in de tussentijd heb ik alle kosten op mij genomen van de huur, rekeningen en het eten.

Alleen nu is mijn geld op en aangezien ik niet kn werken hier in Amerika kan ik daar niks aan doen.

Wij hebben gisteren met het laatste kleingeld dat we hadden zelfs voer voor hun gekocht omdat we door een muizen en mierenplaag ons voer kwijt zijn geraakt.

Vrijdag krijgt mijn vriend weer betaald en dan is alles in orde.

Ik weet dat dit geen excuus is maar dit is de situatie
Door tieneke
#662984
Hailfall schreef: Okay.. Dan zet ik de uitleg we'll hier neer

Mijn vriend is 2 maanden geleden zijn baan kwijtgeraakt en heeft nu een nieuwe baan, in de tussentijd heb ik alle kosten op mij genomen van de huur, rekeningen en het eten.

Alleen nu is mijn geld op en aangezien ik niet kn werken hier in Amerika kan ik daar niks aan doen.

Wij hebben gisteren met het laatste kleingeld dat we hadden zelfs voer voor hun gekocht omdat we door een muizen en mierenplaag ons voer kwijt zijn geraakt.

Vrijdag krijgt mijn vriend weer betaald en dan is alles in orde.

Ik weet dat dit geen excuus is maar dit is de situatie
Okee als jullie zo arm zijn stuur die kat dan meteen maar op naar Lubnik 62  ;)
Door Hailfall
#662990
Ik had hier nooit moeten posten met een vraag.

Jullie begrijpen de situatie hier niet.

Ik geef de katten alles wat ze willen en doe alles voor ze. Ik zal zelfs in het vuur springen voor hun.

Ik heb ALLES voor ze over maar als je door deze omstandigheden gewoon blut bent omdat je vriend 2 maanden zonder werk zit.

Ja sorry hoor.

Weten jullie wat.. ik delete mijn hele account we'll op dit forum

Ik vroeg alleen tips voor dt en ik wil niet beoordeeld worden omdat wij toevallig nu zonder geld zitten.

Tieneke: denk wat je wilt. Nekuda was niet van mij en ik wilde niet riskeren om het ziekenhuis ingeslagen te worden door mjn zusje of ma. Maar goed dit zou je toch niet begrijpen.

Ik ben niet rijk of heb geen baan zoals de andere hier dus ik kan gewoon helemaal niks. Ik ben Afhankelijk van mijn vriend totdat ik zelf weer werk kan zoeken.
Door Lizzy
#662991
Hailfall schreef: Ik had hier nooit moeten posten met een vraag.

Jullie begrijpen de situatie hier niet.

Ik geef de katten alles wat ze willen en doe alles voor ze. Ik zal zelfs in het vuur springen voor hun.

Ik heb ALLES voor ze over maar als je door deze omstandigheden gewoon blut bent omdat je vriend 2 maanden zonder werk zit.

Ja sorry hoor.

Weten jullie wat.. ik delete mijn hele account we'll op dit forum

Ik vroeg alleen tips voor dt en ik wil niet beoordeeld worden omdat wij toevallig nu zonder geld zitten.

Tieneke: denk wat je wilt. Nekuda was niet van mij en ik wilde niet riskeren om het ziekenhuis ingeslagen te worden door mjn zusje of ma. Maar goed dit zou je toch niet begrijpen.

Ik ben niet rijk of heb geen baan zoals de andere hier dus ik kan gewoon helemaal niks. Ik ben Afhankelijk van mijn vriend totdat ik zelf weer werk kan zoeken.
Nou, dat hoeft nou ook niet hoor.

Die opmerking van Tieneke gaat mij ook mijlenver te ver.
Door geer
#662995
Hailfall schreef: Ik had hier nooit moeten posten met een vraag.

Jullie begrijpen de situatie hier niet.

Ik geef de katten alles wat ze willen en doe alles voor ze. Ik zal zelfs in het vuur springen voor hun.

Ik heb ALLES voor ze over maar als je door deze omstandigheden gewoon blut bent omdat je vriend 2 maanden zonder werk zit.

Ja sorry hoor.

Weten jullie wat.. ik delete mijn hele account we'll op dit forum

Ik vroeg alleen tips voor dt en ik wil niet beoordeeld worden omdat wij toevallig nu zonder geld zitten.

Tieneke: denk wat je wilt. Nekuda was niet van mij en ik wilde niet riskeren om het ziekenhuis ingeslagen te worden door mjn zusje of ma. Maar goed dit zou je toch niet begrijpen.

Ik ben niet rijk of heb geen baan zoals de andere hier dus ik kan gewoon helemaal niks. Ik ben Afhankelijk van mijn vriend totdat ik zelf weer werk kan zoeken.
Ben je mal zeg! Hoewel het wellicht geen handige situatie is; wel een huisdier en geen geld, is het nu eenmaal zo en kan je maar beter proberen iets te verzinnen om de pijn te verlichten. Dit soort dingen kunnen gebeuren.

Het enige wat ik kan verzinnen is misschien een beetje vies, en of het werkt met een kat?!... Ik weet niet of je nog ergens een plastic handschoen hebt liggen? Of anders een boterhamzakje om je vinger met flink wat olijfolie erop, pinkie erin en proberen de boel een beetje los te masseren? Klinkt wellicht smerig, maar da's zo wat ik zou verzinnen....
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door