Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Daisha
#662200
Hallo,

Is hier iemand die mij kan helpen aan adressen voor vlees/gevogelte in Zeeuws-Vlaanderen. Bij voorkeur van biologische oorsprong ? Kan in de bibliotheek niet vinden wat ik zoek.

Bedankt op voorhand voor jullie reactie,

Olaf
Door Daisha
#662634
Hoi Robin,

Ja al gekeken, ook navraag gedaan bij adressen maar dat is NIET biologisch helaas.

Olaf
Door Daisha
#662926
Robin,

Ach, misschien iemand anders dan. Als we zelf iets op het spoor zijn zal ik zeker even melden.

Olaf
Door Daisha
#671338
Haalo allen,

Nog steeds zelf niets kunnen vinden. Is er echt helemaal niemand die een adresje heeft voor biologiscg vlees en gevogelte in Zeeland, Oost-Vlaanderen, Antwerpen, Nood-Brabant ??

Helluppie !
Door Supermax
#671449
Hoi Olaf,
Misschien kan de fabrikant van Bandit je helpen??? Geen idee hoor of zij hun adresjes willen doorvertellen. Maar je kan het altijd proberen.
Ik had onthouden dat Bandit namelijk alleen biologische produkten gebruikt voor hun KVV.

Groetjes,
Mieke
Door Daisha
#671534
Hoi Mieke,

Tja, weet niet of Huub of Tannetje dat wil vertellen en zo ze dat al willen is de kans natuurlijk niet zo heel erg groot dat zijn hun grondstoffen uit Zeeland halen. Maar proberen kan ik het altijd  :)
Door *Robin*
#672274
misschien kan je je vraag stellen bij de vraag en aanbod barf ingredienten...
Dat is niet alleen voor de honden maar voor alle soorten vlees en toevoegingen ;)
Gebruikersavatar
Door Hitam
#678591
Daisha schreef: Hoi Mieke,

Tja, weet niet of Huub of Tannetje dat wil vertellen en zo ze dat al willen is de kans natuurlijk niet zo heel erg groot dat zijn hun grondstoffen uit Zeeland halen. Maar proberen kan ik het altijd :)
Nee, dat komt inderdaad niet daar uit de buurt. Je zou op de site van SKAL kunnen kijken of er iets in de buurt zit?
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door