Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Cindy de Wolf
#662039
Wie heeft er positieve of negatieve ervaringen met de faculteit Utrecht en/of Gent. Wij willen namelijk eventueel voor een second opninion naar 1 van deze twee toe met Terry. Hoe denken jullie daarover?
Door Timmy
#662047
Ligt eraan welke afdeling... Ik ben niet wild van de neurologische kennis in Utrecht (van een bepaalde arts), dus als er met Tim iets is, ga ik daar zeker niet naar toe.

Gr.
Linda
Gebruikersavatar
Door Hitam
#662054
Orthopedie.
Ik ben niet weg van Utrecht in het algemeen. Erg arrogant en niet bepaald mens en diervriendelijk.
Ik vertrouw meer op Yolande Krooshof als orthopeed.
Door Timmy
#662058
Hitam schreef:Ik vertrouw meer op Yolande Krooshof als orthopeed.

Yep, die is zowel goed, als erg vriendelijk! Was erg lief voor Tim...
Door *wendy*
#662061
Weet even niet waarvoor je een second opinion zou willen? De botkanker of...?  :-[

Botkanker kom ik toch bij Johan de Vos uit. Onlangs waren er mensen die naar hem waren doorgestuurd door een andere kliniek. Hun st. bernard zou botkanker hebben. Het "probleem" is alleen dat hun geen scan kunnen maken en je daarvoor naar Gent verwijzen.
Qua orthopedie vertrouw ik Gent wel als het om de professoren gaat.

Maar waar je ook gaat......over alles zijn goede, maar zeker ook slechte berichten te horen.
Door Cindy de Wolf
#662063
Hitam schreef: Orthopedie.
Ik ben niet weg van Utrecht in het algemeen. Erg arrogant en niet bepaald mens en diervriendelijk.
Ik vertrouw meer op Yolande Krooshof als orthopeed.
Ja daar zat ik dus zelf ook aan te denken. Ik weet niet waarom, ik ken haar niet maar gevoelsmatig zeg maar.
Door Cindy de Wolf
#662067
pippy schreef: Weet even niet waarvoor je een second opinion zou willen? De botkanker of...?  :-[

Botkanker kom ik toch bij Johan de Vos uit. Onlangs waren er mensen die naar hem waren doorgestuurd door een andere kliniek. Hun st. bernard zou botkanker hebben. Het "probleem" is alleen dat hun geen scan kunnen maken en je daarvoor naar Gent verwijzen.
Qua orthopedie vertrouw ik Gent wel als het om de professoren gaat.

Maar waar je ook gaat......over alles zijn goede, maar zeker ook slechte berichten te horen.
De hamvraag is eigenlijk; is het botkanker of is er (nog) wat anders aan de hand, want de huidige symptomen stroken absoluut niet meer met wat het visuele beeld laat zien. Daarnaast proberen mensen mij te waarschuwen dat Maarten niet mag gaan experimenteren. Vandaar eigenlijk de vraag, want ik weet het allemaal niet meer. :'(
Door *wendy*
#662069
Cindy de Wolf schreef: De hamvraag is eigenlijk; is het botkanker
Johan de Vos.
En wel gelijk duidelijk maken dat je nu echt wil weten wat er is en of er in alle eerlijkheid naar de hond toe nog wat aan te doen is.

Evt gegevens:
telefoon 0115 619628 (telefonisch spreekuur tussen 2 en 3 's middags)
Email; [email protected]

Bellen kan altijd  ;)
Als je mailt als onderwerp geven: t.a.v. Johan de Vos met prio hoog  :)
Laatst gewijzigd door *wendy* op wo 15 nov 2006, 10:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Hitam
#662087
Voor tumoren heb ik Johan de Vos zeer hoog aangeschreven staan. Alleen wat als het geen tumor is maar, bijvoorbeeld een halshernia? Vist hij het er dan ook uit?
Door Cindy de Wolf
#662099
Hitam schreef: Voor tumoren heb ik Johan de Vos zeer hoog aangeschreven staan. Alleen wat als het geen tumor is maar, bijvoorbeeld een halshernia? Vist hij het er dan ook uit?
Ze kan de maximale uitzwaai met haar nek/hals maken zowel links als rechts dus dat lijkt mij als leek zijnde niet aan de orde.

Zal ik Johan de Vos de foto's doormailen? Zou dat een goed idee zijn :-\
Gebruikersavatar
Door Hitam
#662115
Kan nooit kwaad.
Ik vind het raar dat de pijn erger wordt terwijl de tumor rontgenologisch kleiner wordt. Dus ik verwacht dat er meer aan de hand is dan de tumor.
Of dat het alleen maar lijkt of de tumor kleiner wordt maar het eigenlijk niet zo is. Dan kan een andere beoordelaar misschien nog wat anders zien.
Dus: goed plan!
Door conleeuw
#662119
Cindy de Wolf schreef: Wie heeft er positieve of negatieve ervaringen met de faculteit Utrecht en/of Gent. Wij willen namelijk eventueel voor een second opninion naar 1 van deze twee toe met Terry. Hoe denken jullie daarover?
met utrecht heb ik een aantal keren meegemaakt dat honden van vriendinnen en mijn zus daar behadeld zijn, niet voor kanker, maar een botbreuk en een trosie, beide keren was het geen goede ervaring, maar nogmaals, dat is niet dezelfde als waar jij nu mee zit. Ik vraag mij ook af of er onlangs nog een uitgebreide bloedonderzoek is gedaan? daar kunnen ze ook het een en ander uit wijzer worden. Ik hoop dat jij snel ergens een second opinion kan krijgen....... ik denk dat ik ook een second opinion had gehaald als er zoveel onzekerheid was.
Door ziggy
#662965
Cindy de Wolf schreef: Ik heb Johan de Vos gemaild en de foto's erbij gedaan. Nu maar afwachten of hij reageerd en wat hij eventueel zegt.
Je moet er wel rekening mee houden dat hij niet elke dag zijn mail-box opendoet.
Groet,
Vic.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door