Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door marye
#661756
Caja eet wegens jeukproblemen sinds zondag carnibest eend&rijst
Daarnaast wil ik haar dagelijk delen eend geven om te kluiven.
Ze heeft inmiddels een vleugel en een stuk rug/ribben op.
Ik heb 6 hele eenden (schoongemaakte) bij het slachthuis gehaald dus die heb ik gewoon in stukken geknipt.
Nou heb ik gehoord dat de poten nogal hard zijn.
Kan ik ze wel geven aan mijn pup van ruim 5 maanden?
Door Lizzy
#661759
Oh, op die leeftijd at mijn pup ze al hoor. Als de delen die je tot nu toe gegeven hebt goed verteren: dan zou ik het zelf prima aandurven.
Door marye
#661762
Lizzy schreef: Oh, op die leeftijd at mijn pup ze al hoor. Als de delen die je tot nu toe gegeven hebt goed verteren: dan zou ik het zelf prima aandurven.
Haar onlasting was vandaag prima.
Dan krijgt ze mogen gewoon een poot.
Door Eline Terra
#662190
Hoi Marye,

Ik ben benieuwd hoe Caja het op de eend en rijst gaat doen. Heb dat ook overwogen, maar geef nu nog gewoon natuur van Carnibest.
Was de rest toch niet zo´n succes en zie je nog steeds geen verbetering?
Wat een ellende zeg.

Gr Eline en Terra
Door marye
#662196
Caja is met 7,5 week begonnen op natuur.
Daarna lam en rijst van Bibi, maar daar deed ze het heel slecht op.
Ik hoop ook dat de eend effect heeft, ze doet het er in iedergeval beter op dan op lam&rijst.
Van de (homeopatische) medicijnen merk ik tot nu toe niet veel verschil alleen haar ogen zijn verbeterd, ga morgen dus maar weer even bellen.
Het is inderdaad ellende zo'n hond met jeuk.
Haar broertje heeft het in een nog ergere mate en die gaat nu nog naar een andere homeopaat en als dat niets opleverd naar Utrecht om uit te zoeken waar het nu precies vandaan komt en hopelijk heb ik ook voor Caja wat aan de uitkomst.

Merk jij inmiddels al effect van de carnibest?
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door