Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door *Lia*
#659653
Unique heeft op 14-09-06 1 pup geworpen.Vandaag ontdekte ik een zachte bult op haar buik.Nooit meegemaakt.Ga maandag toch maar even naar de DA.Beter te vroeg dan te laat. :(
Door fester
#659715
Dat vindt ik ook hoor! je kunt maar beter snel gaan. Dan weet je in ieder geval wat meer. Bulten zijn altijd eng. Je kunt wel gaan gissen zou het dit zijn of dat, Maar vaak helpt je dat niet verder.

Hopen maar weer dat het niets is!
Door Truus
#660106
Ja ik zou voor alle zekerheid ook even gaan, hopelijk is het niets.
Door chamourel
#660124
jeetje, dat is inderdaad vreemd.....maar misschien is er wel een simpele verklaring voor.......
sterkte en we zullen duimen :-*
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#660175
chamourel schreef: jeetje, dat is inderdaad vreemd.....maar misschien is er wel een simpele verklaring voor.......
sterkte en we zullen duimen :-*

Hij zit precies tussen de 2 melklijsten in en is heel zacht. :(
Door Netty
#660179
misschien een ontstoken melkklier......
bulten, ik heb het er niet zo op.
Tof had vorige week ook een bult, kwam volgens de dokter van het stoten ergens tegen, beter een keertje te veel dan niet gaan en niet weten wat het is.....
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#660333
Netty schreef: misschien een ontstoken melkklier......
bulten, ik heb het er niet zo op.
Tof had vorige week ook een bult, kwam volgens de dokter van het stoten ergens tegen, beter een keertje te veel dan niet gaan en niet weten wat het is.....

Ja dat doe ik ook hoor.Ik wil heel graag weten wat het is.
Gebruikersavatar
Door Nitus
#660488
Verstandig hoor om naar de DA te gaan, met bulten moet je niet te lang doorlopen. Klinkt een beetje als een navelbreuk? :-\.
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#660567
Nitus schreef: Verstandig hoor om naar de DA te gaan, met bulten moet je niet te lang doorlopen. Klinkt een beetje als een navelbreuk? :-\.

Dat dacht ik ook,maar daarvoor zit ie net iets hoger (als Unique rechtop zou staan)
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#661770
Morgenochtend wordt de bult bij Unique weggehaald.Het is in elk geval geen gezwel of i.d .Het is nu nog klein en zit pal onder de huid.Dus morgen even op jacht naar een rompertje,gaatje voor de staart en ze kan er niet aankomen.Tussen 9 en 9.15 uur moet ik ze brengen en dan kan ik ze tussen 15.00 en 16.00 uur weer ophalen.Maar die rotnarcose hè,daar zie ik nog het meest tegenop. :(
Gebruikersavatar
Door Angelique
#661779
het getver.....ze laten er geen gras (of haar) over groeien :-\

Veel sterkte ermee, we duimen dat ze er goed doorkomt!
Door Lizzy
#661784
He gatverdamme.... We zullen voor je duimen dat ze goed door de narcose komt!!
Door chamourel
#661785
poeh he, dat klink wel erg serieus :'(
heel veel sterkte........ :-*
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#661802
Angelique schreef: het getver.....ze laten er geen gras (of haar) over groeien :-\

Veel sterkte ermee, we duimen dat ze er goed doorkomt!

Nee hoor Angelique, ik wilde het zelf.Dan maar gelijk weg ermee.Toen begon ze gelijk over steriliseren.Nee hoor,dat doe ik niet.Ze is kerngezond en waarom zou ik er dan VEEEEEEEEEL dieper in laten snijden. Dit is een eenvoudige ingreep en weg is weg denk ik dan maar.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door