Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Mayka
#659973
Sinds gister is Ivar bij ons komen wonen en is (natuurlijk) meteen overgezet op Carnibest. Gisteravond heeft hij zijn eerste maaltijd gehad, vanochtend was zijn ontlasting goed maar heeft hij wel vieze ogen met wat gelige afscheiding.

Ik ga sowieso straks Similasan druppels halen en zijn ogen daar mee behandelen.

Kan dit al zo snel een ontgiftingsreactie zijn?
Door Lizzy
#659992
Nou nee, dat denk ik eerlijk gezegd niet. Misschien had hij al iets onder de leden en is het snel naar buiten gekomen door toch wel de stress van de 'verhuizing'...?
Door Lizzy
#659993
Oh trouwens, over de Similasan: er was laatst een topic over de houdbaarheid van de flesjes Similasan (en dat is inderdaad 1 maand na opening :-[) en toen las ik dat er ook ampullen te koop zijn. En inderdaad! Deze zijn echt handiger als een heel flesje. Tis maar een tip!

Oh, en Linga had ook troep in d'r ogen. Vreemd genoeg hielp Similasan deze keer geen bal... Toen nam ik Oculoheel druppels (van -Heel) en die hielpen binnen enkele uurtjes! Dus, mocht Similasan niet direct helpen: Ocuheel heeft ook ampullen.
Door Mayka
#660064
Het zijn toevallig ook de Ocuheel ampullen geworden  ;). Had Peter gevraag of hij bij de drogist langs wilde voor Similasan maar die hadden ze niet en raadden toen de apullen van Ocuheel aan. Daar zijn we dus maar mee begonnen.
Door Truus
#660105
Gefeliciteerd met Ivar je nieuwe aanwinst !! Fijn dat hij zo'n goed huis krijgt met gezonde voeding.
Succes met hem.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door