Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

#657426
Karel is nu opgeknapt en die lijkt helemaal beter. Dat is een zorg minder en gisteravond was ik daarom erg blij, maar nu is Mozart ziek. Hij begon vannacht met overgeven. De symptomen zijn hetzelfde als dat Karel had. Spugen, diarree en stil. Gegeten heeft hij wel iets, maar dat kwam er weer uit. Wel heeft hij zelf gedronken en tot nu toe blijft dat er in.

Er zwerft hier een virus rond of zo. Ik had begrepen dat er meer katten zijn die dit soort verschijnselen hebben.
Straks de da maar weer bellen en vragen of ik langs moet komen of dat ik medicijnen kan ophalen.

En dan hoop ik maar dat Romy de dans ontspringt en dat zij niet ziek wordt, maar toch ben ik er niet gerust op.
Laatst gewijzigd door Romoka op ma 06 nov 2006, 17:41, 1 keer totaal gewijzigd.
#657606
Mozart is weer terug van de da. Hij heeft hetzelfde als Kareltje. Het kan een virus zijn of Gardia. Al vindt de da het wel laat als dat zou zijn. Het zou dan van Kareltje moeten komen en die is hier al bijna 3 maanden. De kans is klein dat het Gardia is, maar er wordt wel aan gedacht.

Volgens de da is de kans groot dat Romy ook ziek wordt en een uur nadat ik terug was van de da met Mozart, moest Romy slijm spugen. :confused1:
Echt enorm balen. Als ze blijft spugen, bel ik de da of ze alvast met de pasta mag beginnen die Karel en Mozart nu krijgen voor hun darmen. (finidiar. KH)
Ze is wel levendig en heeft (nog) geen diarree, maar ik vrees dat zij dat straks ook heeft.

Kareltje is inmiddels opgeknap en ook Mozart voelt zich beter dan vanmorgen en moet van de da binnen 2 dagen beter zijn. Ik hoop echt dat Romy het toch niet krijgt en dat dit virus of wat het ook is, snel bij alle drie is verdwenen.

Zo heb je tijden niets en zo heb je alles tegelijk :o
#658315
Even een laatste update. Het gaat heel goed. Zowel Kareltje als Mozart zijn beter. Alleen is Mozart zijn ontlasting nog een niet helemaal zoals het hoort, maar diarree heeft hij niet meer.
Romy is tot nu toe niet ziek geworden, ze heeft 1 keer gebraakt en daarna niet meer. Een hele opluchting en nu maar duimen dat het zo goed blijft gaan, want zieke poesjes, dat is niets.
#659660
Hoi,

Romy vind ik vandaag een beetje stil, maar gegeten heeft ze vandaag wel, al wil ze vanavond niets. Ook haar ontlasting is goed. Ik denk zelf dat ze niet ziek is maar dat ze een beetje aandacht te kort is gekomen. Door de ziekte van de andere twee katten en doordat ik weg ben geweest.
Toen Kareltje hier pas was en ik dus veel meer met hem bezig was, wilde ze
niets eten. Ik ga extra aandacht geven en dan is ze hopelijk zo weer de oude. Ze is er nogal gevoelig voor als ze wat minder aandacht krijgt, maar dat komt wel weer goed.
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door