Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Angel_Devil
#659076
Ik kon het niet vinden met de zoekfunctie,maar is er misschien iemand die mij kan vertellen of er een verkooppunt van smuldier is in de omgeving van zuid-holland

groetjes  ;)
Door danielle1980
#659077
[quote="Angel_Devil"]
Ik kon het niet vinden met de zoekfunctie,maar is er misschien iemand die mij kan vertellen of er een verkooppunt van smuldier is in de omgeving van zuid-holland

groetjes  ;)
[/quote]

nee ze hebben geen verkooppunt.
je kunt wel groot afnemen en dan bezorgt smuldier t.
Door wonkybonk
#659085
Je kunt Smuldier kopen bij een C1000 of Jumbo. Bij de Jumbo zijn sommige varianten nog iets goedkoper. Bij sommiger dierenspeciaalzaken zijn ze ook te koop, hier zijn ze vaak een stuk duurder dan bij de supermarkt.
Door judith1967
#659170
[quote="wonkybonk"]
Je kunt Smuldier kopen bij een C1000 of Jumbo. Bij de Jumbo zijn sommige varianten nog iets goedkoper. Bij sommiger dierenspeciaalzaken zijn ze ook te koop, hier zijn ze vaak een stuk duurder dan bij de supermarkt.
[/quote]

In de dierenwinkel heet het dan Stawi,dacht ik.
Ik koop het bij de Edah of de C1000.Ik bestel de vleescompleet(500 gram)bij de dierenwinkel en dan kan ik het een paar dagen later ophalen bij hun.

Je kan het niet bij elke DW bestellen,hoor die 5000 grams.
Ik heb deze ook via BP. ;)
Als je wilt dan kan ik het tel.nr hier neer zetten,dan kan je ze zelf even bellen.
Laatst gewijzigd door judith1967 op vr 10 nov 2006, 19:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Chaos
#659659
Ik kan Smuldier kopen bij de Hoogvliet. In de vestiging in mijn woonplaats betaal je 49 cent voor de pens-, vlees- en de compleetversie. 98 cent voor hart.
Op hun website www.hoogvliet.com kun je vinden waar de vestigingen zitten. Dit is voornamelijk in Noord- en Zuid Holland en Utrecht.
Door Audrina
#659674
Weet niet waar in Zuid Holland je woont, maar je zou eens kunnen kijken of je iemand kan vinden met een pasje voor vd Meer diertotaalgroothandel in Rotterdam. Die hebben grote dozen Smuldier en dan zakjes van 500 gram, voor ongeveer dezelfde prijs als wat je in de supermarkt voor 400 gram betaald.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door