Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door angeliquek
#6585
Hoi

Ik heb het id dat bibi steeds minder word aangezien mijn hond het eerst heel snel opat en nu zoiets heeft van eet zelf maar op
Wil graag weten jullie ervaringen met bibi zijn....

Groetjes

Angeliquek
Door Lizzy
#6586
Hallo, ik ga dit onderwerp verplaatsen naar de categorie Kant en klaar versvlees, goed?

Groetjes, Lizzy
Door qyan
#6588
heb qyan sinds woensdag ook weer op bibi staan en hij vreet het met veel smaak, om zo maar te zeggen.
zelfs de lam en rijst waar levertraan in zit.
ook prima ontlasting, dus weet het eigenlijk niet.
hier bevalt het hem wel dus.

gr wendy
Door Janet
#6589
Hoi,
Sparky (de hond waar het om gaat) is nu ca. 18 kg. Da's ietsje te zwaar (1 á 2 kg) Ze geeft hem ca. 500 gr vleesvoeding + 125 gr fytomix per dag. Volgens mij kan het zo zijn dat ie verzadigd is. Ik heb d'r al aangeraden m de komende week iets minder van beide te geven. Misschien dat jullie nog een goed idee hebben?
Laatst gewijzigd door Janet op zo 06 jul 2003, 17:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Door qyan
#6590
18 kilo en 500 gr vlees, dat is veel.
qyan weegt 35 kilo en krijgt 500 gr en 250 gr fytho (nu nog).
als ik hem vlees geef volgens de richtlijnen laat ie het ook staan, 700 gr dus.
Door angeliquek
#6591
Hoi

Ok das dan dus heel duidelijk ik geef mijn hond teveel voer :-)
Dan maar minderen en kijken hoe hij het dan doet

Groetjes

Angeliquek
Door ElinevKa
#6593
Er is toch een soort tabel van bibi waarbij je kan zien hoeveel je ongeveer kan geven bij een bep. gewicht?
bij werkte dat altijd wel.

Angelique, ik weet niet of de kwaliteit van bibi naar beneden is gegaan, vooral de kip en lam hebben de honden altijd met veel plezier gegeten. Ik ben alleen net begonnen met barf en dat bevalt ook prima.
Je moet er wat voor doen, maar dan heb je ook wel wat!
Door angeliquek
#6594
Hoi

In die tabel staat dus 15,0 1018 450 gram nou ik gaf dan 50 gram teveel maar hij vind op dit moment 1 zakje van 250 gram op 1 dag genoeg
en ik wil inderdaad ook gaan overstappen op helemaal barfen dan weet ik tenminste wat de hond eet en dat het vers is

Groetjes

Angelique
Door André
#6595
ik wil inderdaad ook gaan overstappen op helemaal barfen dan weet ik tenminste wat de hond eet en dat het vers is  



;D


Tja, ik denk dat Bertus zich helemaal bescheurt
Door Lizzy
#6596
ik wil inderdaad ook gaan overstappen op helemaal barfen dan weet ik tenminste wat de hond eet en dat het vers is  



;D


Tja, ik denk dat Bertus zich helemaal bescheurt
Sorry Andre, maar wat bedoel je hier mee?
Door sylvia
#6597
ik denk het stukje dat er staat van "ik wil overstappen naar barf (van bibi) zodat ik weet dat het VERS is

Dit impliceert dat bibi dus niet vers is  ;D
Door Lizzy
#6598
AHA! Dan begrijp ik het! Ja, Bibi is inderdaad zo vers als het maar zijn kan :D!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door