Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door mirthe2
#658883
hoi

had vanmorgen bij c1000 smuldier gehaald, verschillende smaken en de bon zat nog in mijn beurs..
Vanmiddag moest ik nog even naar de Jumbo en toen bleek dat daar smuldier duurder was dan bij de c1000 !
Wat zijn de regels daar...als je kan aantonen dat een product bij hen duurder is dan een andere super binnen straal van dacht 10 km (c1000 zit hier 22 km van de jumbo af dus elk filiaal heeft eigen soepelheid) krijg je het product gratis mee naar huis !

Even controleren kan geen kwaad want het kan zijn dat ze landelijk gelijk de prijs omlaag hebben gegooid, maar heb regelmatig gehad dat dit niet het geval was of dat het na een dag weer terug op oude prijs was. Daardoor al vaaaak gratis soya drink enz voor mijn dochtertje mee kunnen nemen hihi.

Vandaag kon ik dus naar huis met een dag gratis smuldier !

Even ter vergelijking, c1000 is de compleet 59 ct..bij jumbo 69 ct...
er is echter ook 1 variant die daar goedkoper is nl 39 ct.
en dacht dat de rodi compleet daar ook duurder was dan bij c1000. Maar had geen bon mee dus kon het niet bewijzen.

groeten Mirthe
Door Jeannet & Gimli
#658926
Bedankt voor de tip, ga vanmiddag even op onderzoek !!
Jumbo en c1000 zitten allebei in Hellevoet dus een straal van zoveel kilometer maakt hier niet zoveel uit !
Door wonkybonk
#659089
De compleet variant is de enige die goedkoper is bij de C1000, alle niet complete versier zijn in Spijkenisse weer veel goekoper dan bij de C1000. Zowel kip, vlees als pens zijn daar maar E 0,39 per 400 gram en hart is E 0,98 per 400 gram. Bij de C1000 zijn deze duurder (hart is hier zelfs E 1,29). Kan je ook bij de C1000 het product gratis meenemen als een product ergens anders goedkoper is?
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#659289
Hoe kan daar nou prijsverschil in zitten? Ik betaal bij mijn jumbo 35 ct voor de vlees, kip of pens. Wat smuldier compleet daar kost, weet ik niet want die koop ik nooit.
Door judith1967
#659701
Wow,ik betaal bij de Edah ook veel meer.De hart is 1.29 en de andere dacht ik 0.49 ct.
toch maar even op zoek naar een Jumbo bij mij in de buurt
Door Wesley
#1139586
even vraagje aan jullie die smuldier gebruiken... werkt het zelfde als Carnibest dat je het 2 dagen kan bewaren in de koelkast ontdooid? of moet het gelijk op gemaakt worden?
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1139669
[quote="Wesley"]
even vraagje aan jullie die smuldier gebruiken... werkt het zelfde als Carnibest dat je het 2 dagen kan bewaren in de koelkast ontdooid? of moet het gelijk op gemaakt worden?
[/quote]

Dat werkt wel hetzelfde, net als met gewoon vlees, dat houd je ook wel een paar dagen goed in de koelkast.
Door Wesley
#1139721
Oke ik zag het altijd wel liggen maar vroeg het me af of het wat was.. Maa jullie hebben er dus positief ervaring mee.. Wisselen jullie  ook met diepvriesvlees of is het beter om  bij 1 soort te houden?
Door Nynke
#1140815
[quote="Wesley"]
Oke ik zag het altijd wel liggen maar vroeg het me af of het wat was.. Maa jullie hebben er dus positief ervaring mee.. Wisselen jullie  ook met diepvriesvlees of is het beter om  bij 1 soort te houden?
[/quote]

als je hond het goed doet op de ene soort, kun je best een andere soort proberen ter afwisseling. als het maar complete versies zijn  ::)
Gebruikersavatar
Door roksefloks
#1152666
Bij ons ligt het nog steeds bij de Jumbo in het schap hoor.
Als je een Jumbo in de buurt hebt moet je gewoon vragen of ze het in het assortiment op willen nemen. Of anders vraag je het via hun website.
Heb ik ook gedaan. :)
Ik ga proberen of ze de paardcompleetversie ook willen verkopen. 8)
Door JoNoMo
#1152684
Ik haalde de vlees compleet altijd bij de Deen voor 0,59 maar het blijkt dat AH (XL) het ook verkoopt maar dan voor 0,48
Dus nu haal ik het bij AH
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door