Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Demi Duchesse
#658381
Hoi allemaal, ik heb even een vraagje.
Beetje een rare maar ben toch benieuwd naar jullie honden.
Wij zijn nu sinds kort ook een beejte aan het wennen voor Demi met Barf of carnibest en hebben ook wel gewoon de rodiburgers of kvv voer gebruikt.
Gisteren heeft ze voor het eerst verse kip gehad, toch wel heel klein gehakt want vind het botjes gebeuren best nog eng, ondanks dat het zacht is. Ook geen groot portie.
Nou komt ie.
Demi doet dus niks anders dan laten we het netjes zeggen ontluchten.
Stinken als ...  ;)
Hoe kan dat komen?
Heeft dit toch te maken met wennen aan?
En ik heb ook het idee dat het best even zwaar valt.
Groetjes Nancy
Gebruikersavatar
Door Miekie
#658518
Mijn honden stinken vooral erg na geitevlees of ribben :yucky:.Ik heb nog niet gemerkt dat ze van kip ook gasvorming krijgen,maar het zou goed kunnen dat t bij jouw hond komt omdat ze nog moet wennen aan bot.
Door Happy Tail
#658672
hier ook met geitenribben en jawel.....een spruitje in de groentemix. Ik maak deze per dag, maar nu dus liever zonder spruitjes:-)
Door Fynn
#658925
Hoi

Die 2 van ons laten sinds ze op bibi en barf zitten praktisch geen winden meer.
Dat deden ze van brokken wel.

Groetjes Rian,Ijuba en Fynn
Door gizzmo
#659588
Eén van de grote voordelen van BARF - en is dat de hond ontgift en dit gebeurt langs alle kanalen (traan en mestkanaal)....Als dit blijft duren moet je verder zoeken....

Groet en poot,

Gizzmo
Door Yves
#659645
Toen Yves nog brokken kreeg en af een toe een bot, was het altijd lachen (of huilen). Nu dat hij alleen nog rauw eet heeft hij veel minder last van winden.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door