Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door marja
#658304
Schaam schaam...........
Als het niet mag dan hoor ik het graag hoor!!

Ik kreeg gister een proefzakje brok mee, toen ik kvv haalde ;)
Dit schijnt een nieuwe brok uit Canada te zijn, er zit 75% vlees in en de rest is groenten en fruit.
Absoluut niets anders, dus geen granen enz......

Klinkt mij (die 2 daagjes brok in de week doet, hoewel de laatste twee weken niet;)) ideaal in de oren.
Het merk is Orijen.
Word ik hier in de je weet wel genomen, of zou dit waar zijn??
Gebruikersavatar
Door Angelique
#658306
[quote="marja"]
Schaam schaam...........
Als het niet mag dan hoor ik het graag hoor!!

Ik kreeg gister een proefzakje brok mee, toen ik kvv haalde ;)
Dit schijnt een nieuwe brok uit Canada te zijn, er zit 75% vlees in en de rest is groenten en fruit.
Absoluut niets anders, dus geen granen enz......

Klinkt mij (die 2 daagjes brok in de week doet, hoewel de laatste twee weken niet;)) ideaal in de oren.
Het merk is Orijen.
Word ik hier in de je weet wel genomen, of zou dit waar zijn??
[/quote]

Ik heb laatst hun webje zitten bekijken en deze brok schijnt inderdaad grotendeels uit vlees te bestaan.

Maaruuhhh...heb je al gezien wat het kost.......daar kun je een heel luxe duur compleet konijn of vogeltje voor in de bak pletteren :o :o

(13,5kg. €85-)
Door marja
#658308
[quote="Angelique"]
Ik heb laatst hun webje zitten bekijken en deze brok schijnt inderdaad grotendeels uit vlees te bestaan.

Maaruuhhh...heb je al gezien wat het kost.......daar kun je een heel luxe duur compleet konijn of vogeltje voor in de bak pletteren :o :o

(13,5kg. €85-)
[/quote]

Ja errug he!!
Maar volgens de info op de zak hebben ze maar de halve hoeveelheid nodig als van de biofood die ze hier kregen..........
Gebruikersavatar
Door Angelique
#658310
[quote="marja"]
Ja errug he!!
Maar volgens de info op de zak hebben ze maar de halve hoeveelheid nodig als van de biofood die ze hier kregen..........
[/quote]

Mwah, als je dan de grootste zak koopt ben je toch nog een euro of 4 per maaltijd per hond kwijt. En of die hoeveelheid klopt is nog maar af te wachten. Er zijn wel meer fabrikanten die hun gebruikers middels te krappe richtlijnen rijk laten rekenen.

Maar voor de rest blijft het voor mij een gewone brok hoor. Verhit en boordevol met vreemde dingetjes ook weer die naar mijn mening niet in het dagelijkse prakkie van een hond thuishoren.
Door marja
#658313
[quote="Angelique"]
Mwah, als je dan de grootste zak koopt ben je toch nog een euro of 4 per maaltijd per hond kwijt. En of die hoeveelheid klopt is nog maar af te wachten. Er zijn wel meer fabrikanten die hun gebruikers middels te krappe richtlijnen rijk laten rekenen.

Maar voor de rest blijft het voor mij een gewone brok hoor. Verhit en boordevol met vreemde dingetjes ook weer die naar mijn mening niet in het dagelijkse prakkie van een hond thuishoren.
[/quote]

Ben ik ook aan kvv kwijt hoor, 4 euro per hond
Gebruikersavatar
Door Angelique
#658323
[quote="marja"]
:boxing:

Ik vind dat ik al erg braaf ben hoor ;)
[/quote]


Afbeelding  Afbeelding  Afbeelding

Voor €4,- per  hond kun je alleen zoveel mooiere dingetje kopen dan een pakje kvv. Maar goed, komt wel, is bij de meesten nog wel goed gekomen ;D ;D
Door marja
#658325
[quote="Angelique"]

Afbeelding  Afbeelding  Afbeelding

Voor €4,- per  hond kun je alleen zoveel mooiere dingetje kopen dan een pakje kvv. Maar goed, komt wel, is bij de meesten nog wel goed gekomen ;D ;D
[/quote]

hmmm ik ben een eeuwige twijfelaar, maar inderdaad...........wie weet ;)
Gebruikersavatar
Door Angelique
#658384
[quote="Tinker"]
Als het maar voor 2 dagen per week is dan zou ik een normaal betaalbare brok voeren.€ 4,00 per kilo is echt belachelijk.Welk merk kvv geef je nu dan dat het ook € 4,00 per hond kost?Misschien kun je af en toe eens Smuldier geven om de kosten te drukken.De hondjes hier zijn dol op Smuldier,en krijgen het zo'n 1-2 per week.
[/quote]

Voor een brok zeker ;D  Maar dit was de prijs die Marja per dag kwijt zou zijn per hond, volgens de richtlijnen. Voertje kost €85,- per 13,5 kilo maakt een mooi kiloprijsje van €6,29 ;D
Door marja
#658435
[quote="Tinker"]
Als het maar voor 2 dagen per week is dan zou ik een normaal betaalbare brok voeren.€ 4,00 per kilo is echt belachelijk.Welk merk kvv geef je nu dan dat het ook € 4,00 per hond kost?Misschien kun je af en toe eens Smuldier geven om de kosten te drukken.De hondjes hier zijn dol op Smuldier,en krijgen het zo'n 1-2 per week.
[/quote]

Stapper krijgt cb maar heeft minmaal een kilo per dag nodig...........
Zara lust geen kvv :'(
Door tieneke
#658466
Ik zou dus never-nooit meer 1 brokje in mijn/jouw honden stoppen ;)
Het blijft de allergrootste bagger die je je hond kan voeren!
Al zou ik het gratis krijgen!(in jouw geval dan) ;D
Waarom laten mensen zich steeds weer overrompelen door die meuk weer aan te pakken vraag ik me af  :-\
Je haalt kvv en de verkoper geeft hierna  :confused1: een zakje stinkbrokken mee....ben IK nu gek of hoe zit dat  :-X
Door tieneke
#658467
[quote="Tinker"]
Als het maar voor 2 dagen per week is dan zou ik een normaal betaalbare brok voeren.€ 4,00 per kilo is echt belachelijk.Welk merk kvv geef je nu dan dat het ook € 4,00 per hond kost?Misschien kun je af en toe eens Smuldier geven om de kosten te drukken.De hondjes hier zijn dol op Smuldier,en krijgen het zo'n 1-2 per week.
[/quote]
Marja is 4 euro per hond kwijt en niet per kilo  ;)
Door marja
#658495
[quote="tieneke"]
Ik zou dus never-nooit meer 1 brokje in mijn/jouw honden stoppen ;)
Het blijft de allergrootste bagger die je je hond kan voeren!
Al zou ik het gratis krijgen!(in jouw geval dan) ;D
Waarom laten mensen zich steeds weer overrompelen door die meuk weer aan te pakken vraag ik me af  :-\
Je haalt kvv en de verkoper geeft hierna  :confused1: een zakje stinkbrokken mee....ben IK nu gek of hoe zit dat  :-X
[/quote]

Mijn verkoper weet dat ik ook nog brok geef!!
Dus die helpt me om dan een zo goed mogenlijke brok te zoeken ;)
Ik ben dus NIET tegen brok maar dan hoeft toch niet te betekenen dat ik niet kan barfen en kvv erbij?
Door boskat
#658504
cb natuurvoer kost 3,05 adviesprijs per kg,vanaf 30 kg enz korting,
eet je hond dan meer dan 1 kg per dag??
Smuldier moeten ze hier niet ,de hond niet,de grootste kliko hier de er bestaat en de katten zowiezo niet
Heb een klant die koopt 80 CB natuurvoer en koopt ook AHV omdat dat goedkoper is ,wisselt ze het wat af dus..
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door