Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door marja
#656749
Oh wat is het leuk!!!
Tot nu toe kregen ze alleen kip onderdelen maar gister kreeg ik mijn eerste barfbestelling binnen ;D

Ik weet niet precies wat het allemaal is, staat er niet op.........maar volgens mij hebben ze net een joekel van een strot op :-\

Stapper vreet alles wat je hem geeft, heerlijk zoals hij lag te eten, met zijn ogen dicht :P

Zara vertrouwd het niet helemaal, die gat eerst op een afstand staan kijken wat Stapper doet, loopt er een beetje om heen, dan gaat ze met die strot in haar bek lopen ijsberen in de tuin.........
Uiteindelijk heb ik Stapper naar binnen gehaald en begon Zara heel voorzichtig te eten........
Maar ze heeft het op!

Dit is zo leuk om te zien, ik denk dat ik verslaafd ben aan die dodedieren onderdelen ;D
Door Boefke
#656756
Ja, leuk is het he :D Boef is met een strot al gauw een half uur bezig, zo niet langer. Hij gaat er lekker bij liggen en kluift zich een ongans. Overigens begreep ik bij mijn eerste bestelling ook niet wat het allemaal was, maar je gaat het vanzelf herkennen.
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#656760
marja schreef:
Dit is zo leuk om te zien, ik denk dat ik verslaafd ben aan die dodedieren onderdelen ;D
;D ;D ;D Pas maar op, straks staat je hele garage vol met vriezers!
Door marja
#656772
Dorothea2 schreef: ;D ;D ;D Pas maar op, straks staat je hele garage vol met vriezers!
Ja dat zal wel moeten!!
Ik had voor 40 euro besteld maar jemig wat is dat veel zeg!!!
Ik heb vier laden helemaap barstensvol!

Dus een tweedehands vriezer komt er zo wie zo ;)

De honden zijn nog steeds in de tuin, ze blijven maar zoeken  maar alles is echt op voor vandaag :D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door