Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Daisha
#656098
Beste forumgangers,

Vandaag bij de levering van Carnibest "Kattenknabbels" gekregen. Heeft iemand enig idee wat dat voor spul is. Van de verpakking wordt ik niet wijzer. Het is 100% natuurlijk en zuiver en gagarandeerd vrij van toevoegingen, maar wat het nu eigenlijk is  ???

Wie o wie
Door jeanne
#656099
even 'carnibest' bellen ??

ik kreeg van jolan een zakje met zelfgemaakte leverkoekjes, gewoon gedroogde stukjes runderlever. de kat is er heeeeeelemaal gek op.
de honden ook trouwens
Door *wendy*
#656111
dank je voor het stellen van de vraag.........zal het corine zelf ook even vragen :D
Wie het eerst antwoord heeft ;D

Kreeg vanavond de vraag vaker en kon gewoon geen antwoord geven :-[
Door Daisha
#656152
Hoi, hoi,

Heb Carnibest een mailtje gezonden met de vraag om de samenstelling van hun kattenknabbels. Zal hun antwoord posten zodra bekend  :)
Door Romoka
#656189
Ik heb ze ook voor de katten gehad, maar hier vonden ze het niet echt lekker, dus ze verdwenen in de vuilnisbak i.p.v. in hun magen. Wat het precies voor knabbeltjes zijn weet ik ook niet. Gedroogd iets, maar wat..? Ben benieuwd naar het antwoord van cb.
Door *wendy*
#656219
Daisha schreef: Hoi, hoi,

Heb Carnibest een mailtje gezonden met de vraag om de samenstelling van hun kattenknabbels. Zal hun antwoord posten zodra bekend :)
Ik ook ;D :D Gelijk naar de staafjes gevraagd.
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door