Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door *Natasja*
#655434
Nu Beau wel koolvis blijkt te lusten, wil ik hem binnenkort toch nog eens een zalmkop aanbieden. Nu bedacht ik me dat ik het hem misschien in het begin wat makkelijker moet maken, door de kop in een paar kleinere stukken te verdelen. Maar ik heb geen idee hoe. Heeft er iemand tips?
#655440
[quote="Dorothea2"]
Kan zo´n zalmkop door de vleesmolen?
Kweenie hoor, ik heb niet zo´n ding, maar als je het zou kunnen malen zou ideaal zijn.
[/quote]

Ik heb geen vleesmolen, dus dat gaat niet.
Gebruikersavatar
Door *Monique
#655452
[quote="*Natasja*"]
Nu Beau wel koolvis blijkt te lusten, wil ik hem binnenkort toch nog eens een zalmkop aanbieden. Nu bedacht ik me dat ik het hem misschien in het begin wat makkelijker moet maken, door de kop in een paar kleinere stukken te verdelen. Maar ik heb geen idee hoe. Heeft er iemand tips?
[/quote]

Vienna at in het begin geen koppen ,maar wel moten. Vorige week voor de eerste keer een halve zalmkop gegeven in stukjes, en ze at hem op. Het is wel moeilijk om hem in stukjes te krijgen. Mijn vriend heeft het gedaan. Maar hij heeft flink lopen hakken!
Door Anita*
#655453
Wij deden het met een gewone houtzaag: grote krant neerleggen, vleesvork in de kop plaatsen heb je wat houvast ..en zagen maar. Hier lukte dat prima, je moet wel wat kracht hebben hoor, manlief deed het ook hier ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door