Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door LindaHilde
#655682
Graag wil ik van julie weten of ik de juiste combinatie aan mijn hond geef.

Hij krijgt al vanaf klein pupseltje (ook bij de fokker) KVV en ik gaf vaak iets extra's zoals een kipvleugel. Sinds een aantal weken heb ik een extra vriezer, dus genoeg ruimte om meer lekkers voor m'n hond in te vriezen.

Sinds die tijd geef ik de helft KVV van wat hij normaal kreeg. De andere helft van z'n maaltijd bestaat uit vlees/bot.

Dit heeft hij afgelopen week gekregen:
> donderdag: 150 gram Carnibest en 2 kippennekken
> vrijdag: 150 gram Carnibest en 200 gram rundvlees
> zaterdag: 150 gram Carnibest en 2 kippennekken
> zondag: 150 gram Carnibest en 200 gram lamsribben
> maandag: 150 gram Carnibest en 200 gram schol
> dinsdag: 150 gram Carnibest en 150 gram biefstuk
> woensdag: 150 gram Carnibest en 2 kipvleugels

Krijg hij zo voldoende voedingsstoffen binnen? Ik geef bijna nooit organen omdat dat al veel in Carnibest zit.
Door Mevroi Kruim
#655821
Biefstuk  :o luxe hond!

Ziet er goed uit hoor, vind ik.
Ipv schol zou ik wat vetter vis proberen zoals zalm of sardien. En missdchien ipv de kip af en toe iets van geit of konijn of parelhoen proberen te scoren. In kvv zit meestal ook al heel veel kip. Maar op zich is er niks mis mee zo.
Door LindaHilde
#655924
[quote="Kruimel"]
Biefstuk  :o luxe hond!

Ziet er goed uit hoor, vind ik.
Ipv schol zou ik wat vetter vis proberen zoals zalm of sardien. En missdchien ipv de kip af en toe iets van geit of konijn of parelhoen proberen te scoren. In kvv zit meestal ook al heel veel kip. Maar op zich is er niks mis mee zo.
[/quote]

Zalm, konijn en geit heb ik nu ook in de vriezer liggen, dus dat komt goed uit. Dankjewel voor je opmerkingen!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door