Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Solange
#655366
Hoe doen jullie dit in de praktijk....  Hoeveel klei, voor of na de maaltijd, mengen met een beetje yoghurt?  En  hoeveel dagen? 
                                                                                groetjes solange
Gebruikersavatar
Door Nitus
#655508
Ik doe het door de groentemix of yoghurt, toen ik nog Carnibest voerde ging het daardoor. Een groene leemkuur mag je max. 3 weken geven waarna je een week moet stoppen. Daarna kun je de kuur nog eens herhalen of het een week niet en dan een week wel gebruiken voor langere tijd.
Ik gebruik een afgestreken lepel (die werd erbij geleverd), 1x daags. Die lepel is qua inhoud iets groter als en theelepel.
Door Solange
#655596
Nitus schreef: Ik doe het door de groentemix of yoghurt, toen ik nog Carnibest voerde ging het daardoor. Een groene leemkuur mag je max. 3 weken geven waarna je een week moet stoppen. Daarna kun je de kuur nog eens herhalen of het een week niet en dan een week wel gebruiken voor langere tijd.
Ik gebruik een afgestreken lepel (die werd erbij geleverd), 1x daags. Die lepel is qua inhoud iets groter als en theelepel.
                                                  dankuwel voor de uitleg

                                                            solange
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door