Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Fresco
#653244
Joepie, vanaf vandaag staan ze allebei volledig op kvv. Het wordt nu een aantal weken volledig Prins (verhouding 3 lam/rijst t.o.v. 1 volledig extra). Daarná hoop ik over te kunnen gaan op Energique standaard en als afwisseling Smuldier compleet en af en toe Rodi pens/hart compleet.

Ik heb hier al wat zitten rondrijden, Energique is moeilijk te verkrijgen en Smuldier is steeds op in de supermarkt als ik er kom...
Door Hanny
#653273
Bij de supermarkt zou je wel kunnen vragen, of ze een doosje extra willen bestellen en het dan op de afgesproken dag ophalen. Ik woon in een wat kleinere plaats en daar kan dat, als ik wil, zo geregeld worden.
Misschien is dat bij jou ook mogelijk,

Hanny
Door Bianca1
#654201
vraag gewoon eens in de dsz of ze niet kunnen bestellen, bij mijn dsz hadden ze destijds geen energique in het standaard assortiment maar ze kunnen het meestal wel gewoon bestellen
Door Fresco
#656288
Ik merk dat 'jullie' er blijkbaar geen last van hebben. Toevallig dat ik nu een keer Smuldier aantrof in de supermarkt, heb er een paar meegenomen. Vaak denk ik wel eens dat Achterhoekers echt altijd achteraan staan bij de dingen die 'in' zijn...  8) ;D En ik geloof zeker dag andere voeding ook wel goed is, maar je moet een keuze maken  :)
Door Femke
#657010
waar woon je ongeveer dan? In het board 'verzamelplaats' staan regelmatig oproepjes van mensen die samen willen rijden om KVV op te halen.
Door K&D
#657577
Carnibest is bij diverse verkooppunten in de Achterhoek te koop. O.a. in Aalten en Lichenvoorde. Moet te doen zijn.
En Smuldier zit in Winterswijk. Daar zit je als Achterhoeker zowat om de hoek  :)
Door Fresco
#657598
[quote="Lindsey"]
Carnibest is bij diverse verkooppunten in de Achterhoek te koop. O.a. in Aalten en Lichenvoorde. Moet te doen zijn.
En Smuldier zit in Winterswijk. Daar zit je als Achterhoeker zowat om de hoek   :)


[/quote]
Dag Lindsey, Aalten, Lichtenvoorde en Winterswijk verkopen alleen maar grootverpakkingen. Het moet (nu nog) in een klein laatje in de diepvries passen. M.a.w. ik moet elke week bijkopen.

Hebben jullie allemaal een speciale diepvries voor de honden?
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#657600
[quote="Fresco"]
Hebben jullie allemaal een speciale diepvries voor de honden?
[/quote]

:yes: en ik ben al aan het sparen voor een 2e!
Je kan maar beter meteen een hele grote kopen!
Door Salty
#657634
[quote="Fresco"]
Dag Lindsey, Aalten, Lichtenvoorde en Winterswijk verkopen alleen maar grootverpakkingen. Het moet (nu nog) in een klein laatje in de diepvries passen. M.a.w. ik moet elke week bijkopen.

[/quote]

Als jij kleine verpakkingen wilt kunnen ze die toch gewoon inkopen voor je?
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door