Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Solange
#655083
Waarom kan men groene klei niet gebruiken bij een hond met een chip?  Ik weet dat klei lichaamsvreemde stoffen uit het lichaam verwijdert..reinigt maar toch geen chip??!!

Heeft er iemand hiervoor een verklaring voor mij aub?  solange



                                                      oeps ...op de verkeerde plaats gezet?
Laatst gewijzigd door Solange op di 31 okt 2006, 17:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Boefke
#655107
Er bestaan nog geen berichten dat groene leem een chip zou uitdrijven. Chips worden ingekapseld in het spierweefsel.
Door tt-tjes
#655115
Sorry Solange dat ik even op je topic meelift, maar ik vroeg me af hoe dit zit met andere lichaamsvreemde dingen.

Balou heeft kunsstof pezen en hechtingen in zijn achterpoot. Kun je dan ook groene leem geven of wordt dit dan ook afgestoten??
Gebruikersavatar
Door Angelique
#655123
tt-tjes schreef: Sorry Solange dat ik even op je topic meelift, maar ik vroeg me af hoe dit zit met andere lichaamsvreemde dingen.

Balou heeft kunsstof pezen en hechtingen in zijn achterpoot. Kun je dan ook groene leem geven of wordt dit dan ook afgestoten??
Daar zou ik geen groene klei bij innemen. Misschien maakt het ook niks uit, maar als ik het niet zeker weet dan doe ik hetmaar niet. Dan zou ik toch voor een andere 'schoonmaker" kiezen.
Door tt-tjes
#655128
Heb ik ook gedaan, drainage compositum van de groene os. Dat ging goed.

Ik had ook geen goed gevoel bij groene leem dus vandaar. Dit sterkt mij weer in mijn gedachten dat dit een goede beslissing was.
Laatst gewijzigd door tt-tjes op di 31 okt 2006, 19:04, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door