Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door fokje
#654420
hallo ik wilde nog even weten wanneer ze een kipkarkas krijgen gewoon als volledige maaltijd of meer als een tussendoortje  want er zit zo wat ik wel heb gezien toch niet veel vlees aan

gr Fokje
Door fokje
#654427
ik wil nog iets vragen over wat meer samenstellen van verschillende soorten vlees ; Kan ik pens en vlees en hart mengen  met groentenmix  en daarbij kippennekken geven  of word dat te veel  voor een berner van 9 maand  hij krijgt nu al 600 gram smorgens  en savonds ook 600 gram met groentenmix erdoor ,maar dan wil ik meer mengen .
Hart was dat nu spiervlees of orgaanvlees ,van pens weet ik het wel dat is orgaan  en van smuldier vlees is ook spier ...............hoop dat ik wat antwoorden krijg hierop  want ik wil binnenkort een diepvries aanschaffen  en dan wat meer ophalen (thuisbrengen)  en ik wil nog naar de slachterij hier zien waqt ze daar allemaal hebben

gr fokje
Gebruikersavatar
Door Nitus
#654441
Antwoord op je eerste vraag: als de karkassen te kaal zijn zou ik er spiervlees of orgaan bij doen. Ik ben geen voorstander van tussendoortjes, het enige eten wat ze hier krijgen zijn hun maaltijden (2x per dag) en verder eten ze niets. Dus ik zou die kipkarkassen met wat spier/orgaanvlees als maaltijd geven.

Als je wilt kun je alles mengen, maar waarom zou je dat doen? Je maakt het je op die manier alleen maar lastig. Ik zou kiezen voor een maaltijd pens, een maaltijd kippennekken, en het hart zou ik bij de kale kipkarkassen doen. Hart is orgaanvlees.
Laatst gewijzigd door Nitus op ma 30 okt 2006, 14:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Door fokje
#654504
oke bedankt  ik dacht eerst dat het spiervlees was (hart ) :)maar dan probeer ik het gewoon zo want ik wil toch beginnen met meer andere botten erbij te doen

gr Fokje
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door