Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Sheltiefun
#652798
Welke etensrestjes mogen mijn kittens?

9 weken en 13 weken oud.

Ik gaf ze vorige keer zalm uit het pakje, een heel klein stukje en vonden ze heerlijk, kreeg ik toen op mn neus dat ik het eerst moet koken?

Voorbeelden van andere restjes die ze mogen hebben?

Bv kippenfilet enz?

Groetjes Anneke
Door *Robin*
#652856
mijn katjes krijgen ook vaak wat als we klaar zijn met eten...
meestal een stukje ham of kaas, gerookte zalm of zalm uit blik, kipfilet (gekookt en gebakken) gehakt, hamburger noem maar op.
of het gezond is dat denk ik niet, maar ze vinden het zooooo lekker en ze krijgen maar een friemeltje :-[ :P ;D
Door Sheltiefun
#652865
Wel ja, dat dacht ik dus ook dat dat geen kwaad kon, kaas mocht ook niet zei ze, was heel slecht voor de katten. Maar Sarah gaat op de achterpootjes staan en komt altijd achter een dessertje vragen :) Het is ook niet immens veel, en ik zie me nu niet speciaal stukjes zalm te koken, is mss één keer dat ze dat eten; ikzelf ben geen viseter en veel kopen we dat dus niet.

Ik heb ook gedroogde ansjovisjes gekocht, maar dat moeten ze allebei niet :(
Sarah die vist het oogje deruit, en verder niets. En Foust is zeker een lekkerbek.

Ben eens benieuwd als we Carnibest gaan halen. Sarah zal gaan, maar heb twijfels over Foust...
Laatst gewijzigd door Sheltiefun op do 26 okt 2006, 16:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Door *Robin*
#652991
ik zie me al staan!! twee centimetertjes zalm koken :2funny:
nee ben je gek dan hoeft echt niet!! Ze krijgen bij mij ook wel eens een likje vla van mijn lepel of kwark klein frutseltje brood. kortom ze eten de hele dag een hapje met me mee :-[ ;D
Gebruikersavatar
Door Mischa
#653031
klein frutseltje brood
Wat kunnen katten af en toe toch gekke dingen eten he.
Menno lust naast brood ook olijven en Gijs weet precies wanneer ik een broodje brie eet.

:)
Door *Robin*
#653061
Mischa schreef: Wat kunnen katten af en toe toch gekke dingen eten he.
Menno lust naast brood ook olijven en Gijs weet precies wanneer ik een broodje brie eet.

:)
Als ik melk drink staat Bailey ook altijd naast me en met fricandeau is hij al helemaal niet meer weg te slaan ::)
hij lust ook citroenzuur en azijn :o
Gebruikersavatar
Door Miekie
#653276
Vyv gaat voor alles waar knoflooksaus of dressing op zit,inclusief sla.Verder lust hij ook stroop,ontbijtkoek en krentebollen.
Door Sheltiefun
#653715
Oooh mijne trekken hun neus op van die kleine Dentasnoepjes, die groentjes die hun tanden kuisen. Hebben ze nogtans met lever, kip, oceaanvis en zalm... Ze willen blijkbaar ook liever alles wat ze niet moeten eten  >:( ;D
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door