Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door tt-tjes
#652965
maar Balou eet sinds afgelopen zaterdag weer zelf. Ik vraag me af hoe lang dit zal duren maar op dit moment ben ik het gelukkigste mens op aarde. :) :) :)

's morgens en 's avonds komt hij meteen als ik hem roep en eet zijn bakje leeg. Het liefste zou ik hem veel meer geven maar voor nu ben ik tevreden dat hij 250 gr. op eet.

Ik heb hem werkelijk van alles voorgezet en nu eet hij eindelijk, en wel het goedkoopste kvv dat er is, Smuldier. Terwijl hij voorheen niets van pens moest hebben maar het gaat nu op.

Of het nu ligt aan de bachbloesem of aan de prodier geslachtsdrift die hij krijgt, ik weet het niet, maar iets moet er toch helpen. ;D

Nu nog proberen om zijn te slappe ontlasting onder controle te krijgen. Ik ben sinds een paar dagen bezig met Digestzymez maar zie nog niet veel verschil.
Heeft iemand ervaring met dit middel en zo ja, hoe lang duurt het voor dat je resultaat ziet.
Door Hanny
#653147
Zou het een idee zijn om gemalen eierschil bij de Smuldier te geven, dat zou de ontlasting misschien kunnen verstevigen. Wie weet helpt het.
Fijn, dat er beter wordt gegeten, 

Hanny
Door tt-tjes
#653684
Tinker schreef: Het is raar maar veel honden veel Smuldier echt heel erg lekker,terwijl wij als baasjes het niet zo smakelijk eruit vinden zien.Nou ja de hond moet het eten dus die mag kiezen :dribble: :dog:
Het is raar ja, maar voorheen moest hij er echt niets van hebben hebben hoor!!! Ik heb het hem al vaker voorgezet.

Vanavond om half 5 begon hij zelfs te zeuren om eten.  ;D ;D Dat heb ik hem al een jaar niet meer zien doen.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door