Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door hiram
#652643
help!!!
mn hond is terug uit de kennel (niet geent en niet ontwormd) wel geent via nosodes.
sinds ie terug is heeft ie een kennelhoest (hier maak ik me niet zo druk m want toen ie daar nog voor werd geent kreeg ie dat ook... en het is meestal wel zelf op te lossen) en diaree maar dat heeft ie wel eens vaker ook als ie niet naar de kennel is geweest.
tot dusver dacht ik dat ik alle sonder contole had maar nou moest ie toenstraks bij het uitlaten hoesten en niesen en had ie een wat bloederige afscheiding uit zn neus  :(
ik neem m morgenvroeg mee naar de da maar wat zou het kunnen zijn? waar kan het door komen en hoe is het op te lossen?
kent iemand dit probleem?
Gebruikersavatar
Door chooky
#652952
Hoge doses vitamine C helpen mijzelf altijd. (nu net weer, ik voelde me maandag verkouden worden, is bij mij aankondiging van mogelijke griep of anders zeer heftige verhoudheid, ik heb toen ik thuis was meteen 2,5 gram vit. C genomen + allerhande vitamine/kruidenpreparaat en heb de vit. C tot 4 gram per dag ingenomen, ben wel moe geweest en nog een beetje snotterig, maar vandaag is alles weg en ben ik ook niet moe meer)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door