Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door antoinette
#652404
gefeliciteerd met deze mijlpaal. Heerlijk he?
Mijn cattletje nu een half jaartje ongeveer. Heb er ab-so-luut geen spijt van. Ja ..dat ik dit niet eerder heb gedaan!
Door Oso-Bayou
#652450
Gefeliciteerd  :)
Mijn hond staat nu ook een half jaar op barf en hij en zeer zeker ikzelf merken duidelijk het verschil.  :D

Wie misschien NIET zo blij is, is mijn da  ;D ;D gisteren voor Oso 100 pilletjes voor zijn hart gehaald. Oso meegenomen om hem op de weegschaal te zetten, maar vanaf ik begonnen ben, heeft hij geen diarree meer gehad, of een ontsteking aan zijn maag. :thumbup:
Gebruikersavatar
Door *Monique
#652456
antoinette schreef: gefeliciteerd met deze mijlpaal. Heerlijk he?
Mijn cattletje nu een half jaartje ongeveer. Heb er ab-so-luut geen spijt van. Ja ..dat ik dit niet eerder heb gedaan!
Wat leuk dat jij ook een cattle hebt. Zit jij ook  niet op het ACD forum? Ik heb dus twee van die cattledingbeestjes :)
Gebruikersavatar
Door *Monique
#652496
Nitus schreef: Gefeliciteerd :-*, wie had dat een jaar gelden nou gedacht hè? ;D
;)niemand denk ik!!!!
Ik al helemaal niet ;)
Door antoinette
#652506
trimsalon schreef: Wat leuk dat jij ook een cattle hebt. Zit jij ook  niet op het ACD forum? Ik heb dus twee van die cattledingbeestjes :)
Yep, ik zit ook op het forum, ook als antoinette.Ik heb een zusje van Pepper van Mariska. Mijn hondje heet Jazz.
Wij hebben jou gezien met je hondjes in Oudenbosch.
Ik doe ook aan obedience. Nog maar een maand of 9 hoor, dus nog geen wedstrijiden.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door