Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door bas rouge
#652086
Behalve de honden heb ik ook nog een kat. Minna, een poes van 6 jaar oud. Zij weigerde vlees in alle toonaarden. Ook bibi die me was aangeraden als dat vinden poezen lekker wilde ze niet eten.

Ik ben nu ruim een jaar bezig  met haar diverse dingen aanbieden en voor alles haalde ze haar neus op. Brokjes en zakjes Whiskas vindt ze lekker.
Maar sinds dit weekend lijkt ze het licht gezien te hebben. Ze bliefde plotseling gekookte lamslever, lamsvlees, sardines en gisteren at ze ook het geitenvlees behoorlijk gretig op. Van alles wat de honden krijgen krijgt ze een stukje en normaal sprong ze walgend van de vensterbank af waar haar bakje staat maar nu snuffelde ze, likte, likte nog eens en nam het in haar bek en kauwde alsof het normaal was en slikte het zo door.

Ze lijkt dus de juiste weg ingeslagen, ik ga me nou maar eens verdiepen in goede kattenmenu's en verder onderzoeken wat ze lust.
Door *Robin*
#652188
Whahahaaaa!! de aanhouder wint!!! geweldig!! ;D
ik denk dat je haar menu hetzelfde kan houden als dat van de honden alleen de ribben en dergelijke vervangen door kip, eend en konijnenbot.
veel succes!!
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door