Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door vandunes
#650865
Gister voor het eerst zalmkop geprobeerd. Onze Bo vond het super, hij kon er alleen niet veel grip op krijgen dus heb ik het maar vast gehouden. Op een gegeven moment knalde het oogje, aaaaaaaaaaahhhhhh,  :boxed: Echt goor, van dat oogsmurrie op mn hand en voet, ieeeeehhh. Hij at de oogjes ook niet op. Verder vroeg ik me af of ze de kop gewoon in zn geheel kunnen eten, (heeft Bo wel gedaan), want die tandjes van de zalm zijn ook best scherp, kan dat kwaad?

Groetjes Jacqueline
Door Lizzy
#650866
Ja, getverdemme, je verteld het weer lekker plastisch :-X ;D ;D ;D. Ja goooor he! Er zijn meer honden die de ogen niet moeten. Ik heb er hier ook 1. De andere twee liggen dus op de loer, zodat zij de ogen in kunnen pikken.

Trouwens, ik gebruik rubber matjes. Daarop hebben ze zelfs grip op de zalmkoppen! Het is ondertafellaken en als je een pas van de VEN/Sligro hebt/aan kunt komen: kun je de rubber matten daar per meter kopen! Ze kunnen ook in de was.

Hier eten ze de hele kop op. Mijn pup vrat al zalmkop op 9 weken en inclusief de tandjes.
Door vandunes
#650904
Ja sorry,  :D ! Maar das een goeie tip van die matjes! Thanx.

Ik heb het idee dat hij die bek (met tandjes) juist het lekkerst vind.
Door Jean
#650908
Narco heeft eergisteren een zalmkop gekregen (1ste keer) en heeft ervan genoten! Echt alles opgegeten. Gisteren verse sardines gekocht en a.s. week dat maar eens geven, ben benieuwd.
Door vandunes
#650911
Jean schreef: Narco heeft eergisteren een zalmkop gekregen (1ste keer) en heeft ervan genoten! Echt alles opgegeten. Gisteren verse sardines gekocht en a.s. week dat maar eens geven, ben benieuwd.
Bo vond sardines 3x niks, maar de zalm vond hij ook super!
Door *Ilse
#651099
Jean schreef: Narco heeft eergisteren een zalmkop gekregen (1ste keer) en heeft ervan genoten! Echt alles opgegeten. Gisteren verse sardines gekocht en a.s. week dat maar eens geven, ben benieuwd.

Candy haalt ook voor sardienens d'r neus op. Zalm moten vind ze heerlijk, de kop was geen succes, morgen maar een matje er onder.
Oh die ogen ik had ook vanalles aan mijn handen en voeten, ik heb de kop in tweeen geknipt omdat ze er geen grip op had, iehh yek, ik drukte zo'n oogje eruit hing aan mijn vinger en toen ik het eraf wilde tikken, barstte het oogje open,iiiiiieeeeejhhhh spettes in mijn gezicht, die vond ze trouwens wel lekker!!!
mijn man vind me ook zo lekker ruiken dat ik maar lekker mijn bad laat vollopen zo! ;)
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#651104
vandunes schreef: Ik heb het idee dat hij die bek (met tandjes) juist het lekkerst vind.
Hier ook hoor; daar beginnen ze allebei het eerste aan...
Boon moet niks van de oogjes weten; vindt Sem niet erg  ;)
Door vandunes
#651175
bakkertje 1 schreef:
Candy haalt ook voor sardienens d'r neus op. Zalm moten vind ze heerlijk, de kop was geen succes, morgen maar een matje er onder.
Oh die ogen ik had ook vanalles aan mijn handen en voeten, ik heb de kop in tweeen geknipt omdat ze er geen grip op had, iehh yek, ik drukte zo'n oogje eruit hing aan mijn vinger en toen ik het eraf wilde tikken, barstte het oogje open,iiiiiieeeeejhhhh spettes in mijn gezicht, die vond ze trouwens wel lekker!!!
mijn man vind me ook zo lekker ruiken dat ik maar lekker mijn bad laat vollopen zo! ;)
Ahhhch, jak ja echt?! Nou bij mij kwam het gelukkig niet in mn gezicht. En wat betreft de lucht, die blijft wel ff hangen ja, heb alle deuren al tegen elkaar open gezet.
Door vandunes
#651177
Jean schreef: Hahaha je moet wat voor je honden over hebben............ :D
Nou inderdaad, soms moet je ff een knop omzetten, maar als dit dan weer gebeurt sta ik weer met beide benen in de werkelijkheid.
Door vandunes
#651179
Inge en Bono schreef: Hier ook hoor; daar beginnen ze allebei het eerste aan...
Boon moet niks van de oogjes weten; vindt Sem niet erg  ;)
Ja maf he, die tandjes maakte hem echt niets uit, ze bleven zelfs een keer aan zn tong of zo hangen  :D
Gebruikersavatar
Door pike
#651182
Hier gaat ook alles van de zalmkop op, ogen, tandjes, alleen Armagnac krijgt de kieuwen niet weggekauwd. Die laat hij voor Pike liggen ::)
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#651327
Als je als brokjesvoerder per ongeluk op deze site belandt en je leest deze topic dan schrik je je volgens mij een ongeluk.  :D  :D
Wat een smakelijke verhalen weer op de vroege ochtend.  ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door