Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Jojo
#650208
Lastig, Joey gaf het zelf aan door gewoon zn maaltijd niet te willen. Maar Zusje, daar kan ik wel elk uur een bak vol voor neerzetten, die blijft trek hebben. Daarom dacht ik, misschien beter over op 1 keer daags omdat ze zich dan echt eens vol kan eten en voldaan is. Maar ze is nu net 7 maanden geworden, kan dat al of is het beter nog van niet?! Wat zou een reden zijn van niet?!
Door Lizzy
#650403
Ergens tussen de 6 en 12 maanden kun je overschakelen naar 1 keer per dag, als je dat zou willen. Met een kleintje als Zusje kan dat nu dus al prima.
Door Shirley-Chicky
#650413
Hé kijk nou Joey en Zusje, ergens had ik jou hier wel verwacht.  ;)

Chicky kreeg op die leeftijd ook gewoon 1x per dag te eten simpelweg omdat ze zelf aan gaf niet meer te willen eten, net als Joey dus. Hopelijk gaat het bij Zusje ook gewoon goed, succes..!
Door Loes
#650752
Ik lees hier vaker dat mensen er voorkeur aan geven om een keer op een dag te voeren i.p.v.2 keer, ook als de hond het niet zelf aangeeft.  ;) Wat is hier het voordeel van boven 2 keer voeren?
Gebruikersavatar
Door pike
#650761
Het is erg persoonlijk maar ik vind dat mijn honden met één maal een voldaan en vol gevoel hebben itt tot twee kleine maaltijden, en bovendien vind ik het zelf ook gewoon een stuk gemakkelijker om maar 1x te voeren.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door