Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door karin G
#649530
Is de mening van m'n hond, hij kreeg al een maand 1x per dag KVV maar sinds gisteren ben ik ineens overgestapt naar KVV aangevuld met barf, zeg ik het goed zo?
gisteren'eerst wat KVV gehad,daarna, uit de hand z'n 1e platgeslagen vleugel gehad, alsof het gebak was, piepen deed hij zio'n zin in eten had ie.
Het is fijn je hond/pup zo te zien genieten van z'n eten.
vandaag ging de 2e er makkelijk in, niet platgeslagen ofzo, maar keurig opgekauwd en wat kippelever gegeven.
ik ben met penshonden opgegroeit, daarna kwam de brok in zwang, ik ben blij dit forum te hebben ontdenkt, want Boef eet veel beter en na 1 dag is de hoeveelheid winden al terug naar niks(zelfs niet na een ei) en de zin in eten 1000 maal verbeterd en de ontlasting sterk verminderd, echt waar, na 1 dag al
Door *wendy*
#649538
Leuk dat je zo enthousiast bent.  :D

Let je er alleen een beetje op dat je niet "teveel alleen orgaanvlees" erbij voert  ;)
In alle KVV's zit al vrij veel orgaanvlees, vandaar.
Door karin G
#649568
Ik zal erop letten, thanks.
ff opsnorren of maag ook orgaanvlees is.
Door *Natasja*
#649570
[quote="karin G"]
Ik zal erop letten, thanks.
ff opsnorren of maag ook orgaanvlees is.
[/quote]

Ja, dat is ook orgaanvlees  ;)
Door karin G
#649993
thanks, ik ag het al, ik geef nu compleet als hoofdmoot, ik moet goed uitzoeken wat hij erbij mag hebben. de bietjes at ie op iig
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door