Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
#562415
Linga d'r darmen zijn al een paar dagen van slag. Of ze poept niet (maximaal 1 keer per dag terwijl ze normaal 3 keutels per dag legt) of ze is onwijs aan de dunne. Ben ik totaaaaaal niet van haar gewend! Kan het de loopsheid zijn? Of kan dat er niks mee te maken hebben?
Door Lizzy
#562430
Ohhwwwkeeee.... jippie... ach, ze liep net echt leeg... En het is nog wel d'r verjaardag.... Ze is ook onwijs dwars op het moment. Oost-Indisch doof. Als we haar in de bench doen, piept ze aan 1 stuk door.... En ze heeft maar 1 interesse... Brutus (en alle andere vrijgezelle reuen ::) ;D).
Gebruikersavatar
Door - Judith -
#562449
Dat niet poepen herken ik van Sam. Vooral de eerste paar loopsheden werden we daar helemaal peu nerveu van (en toen at ze nog brokken, kun je nagaan. Dus waar 't bleef??? :-X). Nu poept ze normaal tijdens de loopsheid, diarree heeft ze nooit gehad.
Door Antonia
#562770
Lizzy schreef: Ohhwwwkeeee.... jippie... ach, ze liep net echt leeg... En het is nog wel d'r verjaardag.... Ze is ook onwijs dwars op het moment. Oost-Indisch doof. Als we haar in de bench doen, piept ze aan 1 stuk door.... En ze heeft maar 1 interesse... Brutus (en alle andere vrijgezelle reuen ::) ;D).
Dat zijn vast al die hormoontjes die door haar lijf gieren. Krijg je er gratis bij, ook als je jarig bent. Linga meid, van harte!
Door Lizzy
#562851
Dank je ;D

Ik moest er vannacht mooi om 4 uur uit. Mijn meisje ging voor de zoveelste keer aan de spuit. Maar ik denk dat ik al weet waar het van is... ze heeft voor haar verjaardag een Farmfood buffelhuid mogen kluiven. En ineens wisten we ons te herinneren dat ze daar als pup ook zo van aan de slinger is geweest.

Nou ja, ik hoop dat dat het is. Aangezien ik de reactie van d'r darmen wat overdreven vind, verwacht ik dat de loopsheid er wel mee te maken heeft. Want haar darmen waren daarvoor dus ook al van slag....
Door roefus
#562857
Lizzy schreef:
Ik moest er vannacht mooi om 4 uur uit. Mijn meisje ging voor de zoveelste keer aan de spuit. Maar ik denk dat ik al weet waar het van is... ze heeft voor haar verjaardag een Farmfood buffelhuid mogen kluiven. En ineens wisten we ons te herinneren dat ze daar als pup ook zo van aan de slinger is geweest.

Nou ja, ik hoop dat dat het is. Aangezien ik de reactie van d'r darmen wat overdreven vind, verwacht ik dat de loopsheid er wel mee te maken heeft. Want haar darmen waren daarvoor dus ook al van slag....

Jammer van je nachtrust :(
Hehe...geef je die hond 's een góed bot ;D
Door Lizzy
#562989
roefus schreef: Jammer van je nachtrust :(
Hehe...geef je die hond 's een góed bot ;D
;D ;D ;D ;D ;D

Ja, zeg dat (van dat bot) >:(. Wat een sukkel he, dat ik er weer in ben getrapt. Ik dacht "lekker, voor d'r verjaardag". Maar ik had dat gewoon niet moeten doen. Ze had al parelhoenkarkas, pens + vlees gehad. En zalmkoekjes met hondenslagroom (huttekase). Allemaal lievelingshapjes van mijn lieveling. Voel me ook rete-schuldig.... Ik hoop dat het vandaag wat beter gaat...
Laatst gewijzigd door Lizzy op vr 02 jun 2006, 12:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Door conleeuw
#562995
Lizzy schreef: ;D ;D ;D ;D ;D

Ja, zeg dat (van dat bot) >:(. Wat een sukkel he, dat ik er weer in ben getrapt. Ik dacht "lekker, voor d'r verjaardag". Maar ik had dat gewoon niet moeten doen. Ze had al parelhoenkarkas, pens + vlees gehad. En zalmkoekjes met hondenslagroom (huttekase). Allemaal lievelingshapjes van mijn lieveling. Voel me ook rete-schuldig.... Ik hoop dat het vandaag wat beter gaat...
whahahaha, vroeger vroeg een vriendin wat doe je met al die kinderen op zo'n verjaardag feestje, mijn standaard antwoord was, je prop ze vol met alles wat kinderen lekker vinden, en dan net voordat ze het niveau van kotsen hebben bereikt, stuur je ze weer naar huis ;D helaas heb jij Lingatje gewoon thuis gehouden ;D
Door Elise
#649131
Dit topic weer even omhoog gehaald. Phoebe is gisteravond loops geworden en vannacht kon ik er mooi twee keer met haar uit omdat ze aan de race was. Ze heeft wel gewoon trek als een beer, dus ik geef de schuld ook aan de loopsheid ;)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door