Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Jean
#648696
Ben ik weer. Graag hoor/lees ik of het menuutje voor vandaag goed is of niet.
Vanochtend mix van runderhart en pens, vanavond lamsribben, beetje pens, beetje kippenlever en groetemix.
Alvast bedankt.
Gebruikersavatar
Door Sanyo
#648828
Over het menu van één dag valt niet zoveel te zeggen.
Het ligt er maar net aan, wat je de rest van de week geeft! ;)
Door 202Spots
#648846
Jean schreef: Vanochtend mix van runderhart en pens, vanavond lamsribben, beetje pens, beetje kippenlever en groetemix.
Alvast bedankt.
Ik vind 't voor 1 dag teveel orgaan en te weinig bot, maar het ligt er idd aan wat je gisteren hebt gegeven en wat er de rest van de week op het menu staat.
Misschien is het makkelijker om 'n menu voor 1 of 2 weken op te schrijven, dan is het makkelijker om te bereken hoe de verhouding uitkomen.
Door Jean
#648929
202spots schreef: Ik vind 't voor 1 dag teveel orgaan en te weinig bot, maar het ligt er idd aan wat je gisteren hebt gegeven en wat er de rest van de week op het menu staat.
Misschien is het makkelijker om 'n menu voor 1 of 2 weken op te schrijven, dan is het makkelijker om te bereken hoe de verhouding uitkomen.
Ik heb in de vriezer: kipkarkassen, eendenvleugels, kippenlever, kippenmaag, zalmkoppen, kopvlees, runderpens, groenten/fruitmix en kalfsstaarten. Is hier een weekmenu van te maken of doe ik de honden dan tekort aan iets?
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door