Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Hailfall
#645790
Wij hadden ze vrijdag een klein beetje rundergehakt gegeven (echt heel klein beetje) e de volgende dag zijn we weg gegaan en hadden voer achtergelaten en ginge we weg (familie uitje)

Toen we terug kwamen op zondag lag er wat kots op de trap en even later begon Aidan weer te spugen.

Mijn vriend dacht dat dit kwam door het vers voer maarik denk het niet.

Ik ga sowieso even de DA bellen zo.
Laatst gewijzigd door Hailfall op vr 13 okt 2006, 18:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Door *Robin*
#645927
het kan ook gewoon een virusje zijn. het hoef niet aan het vers te liggen hoor ;)
zelf ben je ook wel eens niet lekker.... ik vind hier ook wel eens kots maar dat is meestal met haren en grassprietjes die dwars hebben gezeten...
Gebruikersavatar
Door Mischa
#646020
Volgens uit familiegebruik snoepen we tijdens het draaien van de gehaktballen al drie generaties lang rauwe gehakt :-[. Moet heel slecht zijn, en ik probeer het me ook af te wennen, maar niemand van ons is opvallend vaak ziek of lintwormslank. Kan me daarom ook niet voorstellen dat een kat daardoor wel ziek zal worden.

Kan het misschien zo zijn dat de gehakt heel koud was?
Door Hailfall
#646046
nee dat viel we mee eigenlijk.

we vermoeden dat meneer van het kattenkruid (heel grof e grote stukjes) aangezien de krabpaal waar het in zat stuk was en dat had hem vast dwars gezeten.

Heb iig voor morgen avond afspraak met de DA.
Door roefus
#646049
Ik zou me niet zo druk maken om 'n keertje overgeven.
Misschien moet jouw katje nog wennen aan vers?
Of een virusje?
Als het overgeven aan de gang blijft, en het beestje niet wil eten: accoord, dan ging ik ook naar de d.a.
Door Suzan54
#646144
Ziek door het eten, dat geloof ik ook niet zo. Is dit niet het katje dat je onlangs hebt gekregen? Hij is toch ook nog erg jong. Ik zoek daar eerder de oorzaak.

Heel veel beterschap voor hem.
Door Hailfall
#646647
we hebben de afspraak met de DA afgezegd aangezien hij zich veel beter voelt.

edit: toch niet :/ arm ding
Laatst gewijzigd door Hailfall op wo 11 okt 2006, 01:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Spanielgek
#647632
Mischa schreef: Volgens uit familiegebruik snoepen we tijdens het draaien van de gehaktballen al drie generaties lang rauwe gehakt :-[. Moet heel slecht zijn, en ik probeer het me ook af te wennen, maar niemand van ons is opvallend vaak ziek of lintwormslank. Kan me daarom ook niet voorstellen dat een kat daardoor wel ziek zal worden.

Kan het misschien zo zijn dat de gehakt heel koud was?
hier ook zo'n familietic,ook wij zijn gek op rauwe gehakt.
Ik denk maar zo,goed voor de dieren dan ook goed voor ons :D ;D
Door Hailfall
#647969
We zijn gisteren toch naar de DA gegaan omdat we het niet vertrouwde en wat blijkt nou. Hij heeft een infectie in zijn buikje (en heeft last van gassen) dus nu is hij aan de antibiotica.

Het arme schaap is nu doodsbang voor de DA, vorie keer namen ze bloed af om te testen op FeLV/FIV dus dat was al eng voor hem.
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door